הכרויות בזום – הדרך החדשה למצוא אהבה

הכרויות בזום – הדרך החדשה למצוא אהבה

אתרי ההיכרויות נמצאים איתנו בערך מאז שהתחיל האינטרנט. תחילה כל העניין של לפגוש אדם זר דרך האינטרנט הייתה נראית מעט מפחידה או שייכת לנואשים בלבד, אך ככל שעברו השנים וכולנו התחלנו לחיות את חיינו באופן וירטואלי יותר האתרים התכווצו וקיבלנו אותם בתור אפליקציית היכרויות כמו טינדר, אוקיי קיופיד, באמבל ודומיהם, שהיו יותר חברותיים למשתמש ולאט לאט החלו להופיע בפלאפון של כל אחד ואחת מאיתנו, עם עלייה חדה בזמן הקורונה.

יש משהו מאוד מרגיע בבדיקת כל האופציות בסביבה מהסביבה הנוחה שבביתנו על פני לצאת כל הזמן ולקוות לפגוש את האדם הנכון בבר / מסיבה / סתם ברחוב. דייטים וירטואליים גם חוסכים מאיתנו הרבה מאמץ. בין אם זה בזמני הקורונה שאסור לצאת מהבית, או בזמנים רגילים, כאשר כולנו חיים את המציאות הישראלית הקשה בה צריך לעבוד כל הזמן, ואנו מוצאים את עצמנו מותשים כל כך בסוף היום שהמחשבה לצאת לבירה על "בליינד" ולהשקיע אנרגיה במישהו / מישהי שעלולים להיות פוטנציאלים יכולה להיות מאוד מעייפת.

במהלך הקורונה כולנו הכרנו היטב את אפליקציית הזום, את היכולות שלה לגרום לנו להרגיש כאילו חברינו יושבים ממש לידינו, רק שכל אחד למעשה בביתו, בנוחיותו. כך גם דייטים בזום הפכו לדבר יותר נגיש ואפילו יותר מפתה לעשות כצעד ראשון לפני הפגישה הפיזית.

למעשה, דייט בזום חוסך לנו זמן, כי לא צריך לנסוע לשום מקום, וגם אתם תמיד יכולים לקפל את הכביסה תוך כדי הדייט או לשטוף את הכלים, כלומר להמשיך לנהל את משק הבית תוך כדי שאתם בדייט, בלי המחשבה על בזבוז זמן של לצאת למקום כלשהו, בין אם זה אומר לקחת את הרכב, לבזבז זמן נסיעה ודלק (ובישראל זה יכול לדלל המון שעות של עמידה בפקקים) ואז עוד לחפש חנייה. זה גם חוסך כסף, כי כשלא יוצאים לשום מקום לא מבזבזים כסף. שישיית הגולדסטאר שתקנו כדי לעשות לחיים וירטואלי תעשה לכם הרבה פחות מלשתות בירה בבר.

דבר נוסף שדייטים וירטואליים מאוד עזרו לנו בו הוא לקחת את כל העניין הרבה יותר לאט. בכל זאת כשאנחנו פוגשים מישהו באינטרנט ולא פנים מול פנים בפעם הראשונה יש הרבה דברים שאנו לא מודעים אליהם, בייחוד כיצד תראה התקשורת כאשר היא עוברת מכתיבה לפנים מול פנים. הכרויות בזום בעצם עונות על הצורך להבין את זה, באופן שהוא עדיין פחות מחייב מפגישה אמיתית של פנים מול פנים, ונותנים לנו עוד שלב בדרך לבדוק אם האדם שמולנו אכן יכול להתאים למה שאנחנו מחפשים או לא. פעמים רבות גם האדם איתו יוצא לנו "מאצ'" לא בהכרח גר כל כך קרוב אלינו, ודייט בזום יכול להקל על  המרחק בין שני הצדדים, ולבדוק אם באמת יכול להיות בסיס לקשר עם מי שיצא לכם ב"מאצ'" ושווה לעשות עבורו / עבורה נסיעה ארוכה.

דייטים וירטואליים למעשה מקלים כל כך על חיינו שלא פלא שהם הפכו להיות הדרך המועדפת על רוב האנשים להתחיל קשרים היום ואמצעי כדי לקבל מושג ראשוני על סיכויי ההצלחה של מערכת היחסים. מה שבטוח, אין מה להפסיד.

הוסף תגובה