המלונות הכי טובים לחופשה מושלמת ובלתי נשכחת נמצאים בצפון הארץ ובמרכז הארץ – בתל אביב!

היום כבר לא צריך לטוס לחוץ לארץ בכדי ליהנות מחופשה איכותית ויוקרתית. ישנם לא מעט מלונות בצפון הארץ, במרכז שבתל אביב ולכל רחבי ישראל בקני מידה עולמיים המתאימים לסוגים שונים של חופשות. מלונות בצפון וכן מלונות בתל אביב הידועים כמלונות יוקרתיים חמישה כוכבים הממוקמים בלוקיישן ייחודי, וכן ידועים באיכות השירות הגבוהה שלהם לאנשים שיודעים מה טוב ומפנק עבורם.

דמיינו לעצמכם חופשה באחד ממלונות היוקרה בצפון. אתם מתחילים את הבוקר עם חליטת תה צמחים שנקטפה היישר מגינת המלון, נהנים במרפסת מציוץ הציפורים שעל העצים ונושמים את האוויר הצח של ההרים. שלל מלונות בצפון המעניקים לכם חופשה יוקרתית וחוויה שלא תישכח. רבים מהמלונות בצפון המתאימים לזוגות ומשפחות עם ילדים, מציעים חופשה מפנקת ומושלמת באווירה ייחודית לצד נופים ירוקים ויפהפיים של רמת הגולן ועמק החולה.
בניגוד למלונות בתל אביב המושכים תיירים מחו"ל ומישראל המציעים חופשה מפנקת עם שפע של טיפולי ספא מפנקים, וכן מתאימים גם לאנשי עסקים. ואולם, ישנם מלונות רבים  בתל אביב שפתחו שעריהם לנופשים ולתיירים במגוון סוגי מלונות לחופשה משפחתית, חופשה זוגית רומנטית בסוויטות ועוד. הביקוש של התייר הישראלי הצמא לחופשה לאחר שנה מאתגרת של מגפת הקורונה נראה בכל הארץ ובפרט בתל אביב- העיר התיירותית שלא מפסיקה להפתיע. מלונות בוטיק אלה הממוקמים ממש קרוב ואף על חוף תל אביב מציעים חדרים מאובזרים המשקיפים לים כחול לאווירה של שמש, רוגע ושלווה. כמו כן, ההנאה שבנופש במלונות של תל אביב לזוגות אם זה פינוקי ספא, ג'קוזי וקולינריה מושקעת. כמו כן, מלונות רבים בתל אביב מציעים חופשה למשפחות עם ילדים מושלם אם מבחינת חוף הים, בריכות שחייה, חדרי כושר ופינות רביצה מוצלות לצד צמחייה ירוקה ושמשיות. הילדים יכולים ליהנות ממועדון יצירה ומשחקי מחשב, מולטימדיה ועוד. אך חשוב לציין כי בכל בחירה של מלון שתבחרו בצפון או במרכז הארץ- תוכלו ליהנות מקסם של מלון איכותי ששם דגש רב על חווית האירוח ועל שירותיו, וכן ישאיר לכם טעם של הנאה ופינוק  ושיגרמו לכם לחזור אליו שוב לנפוש בחופשה הבאה שלכם, אז אם אתם נופשים במלונות בצפון עשו חיים..

 

הוסף תגובה