המלצה על חברת סיעוד | מ.ס.ד שירותי סיעוד

טיפול בבית עבור היקרים לכם

אם אקח עכשיו שנתיים וחצי – שלוש אחורה, הרי ברור לי ולבני משפחתי שהייתי משנה המון דברים בהתנהלות שלי. מי בעצם לא היה עושה את זה? תמיד יש את הדבר הזה שהייתם רוצים לקחת בחזרה ולשנות את דרך ההתמודדות שלכם איתו. האירוע המקונן יותר אצלי, היה הפיכתו של אבי לסיעודי. למעשה, אבא שלי היה בריא לחלוטין עד אותו המקרה, לחץ דם תקין, תפקוד הלב תקין, מה שגרם לו להפוך לסיעודי ודורש תמיכה הוא יום ארור אחד. באותו היום, אבא ירד במדרגות, פספס מדרגה אחת ונפל כמה. שבר את אגן היריכיים ונדרש עבורו ניתוח להחלמה.

הבעיה, שבגילו של אבי – נושק לגיל שמונים – ברגע שצצה בעיה אחת, מתחילות לצוץ עוד ועוד בעיות. כך ברגע שהיה מרותק למיטתו, בגלל הכוונה לא נכונה שלנו, המשפחה וללא איש מקצוע מתאים, החלו להיווצר פצעי לחץ באזור הישבן והכתף שלו. בנוסף, רמת הסוכר עלתה ולמעשה חוסר היכולת שלו בביצוע פעילות גופנית מכל סוג, שינתה אותו לחלוטין – לחץ הדם עלה ועוד. רבים אמרו לנו לקחת עבור אבי מטפלת בקשישים אמינה ואיכותית ואנחנו מצדינו לא היינו מוכנים לשמוע על כך. למעשה כאן החלה הטעות שלנו. בהתחלה חשבנו מה פתאום שאדם זר יטפל באבי החולה? כשלמעשה בגלל השילוב שלנו בין רגש ואמוציות מנעו את טיפול הנכון באבא.

אחרי כחצי שנה שהמצב רק הלך והתדרדר, החלטנו לפנות בכל זאת לעזרה מקצועית. עשינו פנייה עבור חברת סיעוד מדהימה בשם מ.ס.ד שירותי סיעוד. למעשה, הם היום המשפחה השנייה שלנו. לכל אורך הדרך הצלחנו למצוא את המקום הבטוח שלנו – כזה שמראה לנו שאבי מקבל טיפול מקצועי ואיכותי. מבחינתי – חשוב לתת דגש לחברות כאלו במשק. עד שלא מצאנו מטפלת מתאימה, החברה עצמה לא נחה. מעבר לזה, גם לאחר מציאת המטפלת, החברה המשיכה להיות איתי ועם אחיי בקשר רציף ולבחון את מצבו של אבי. עוד יותר ראוי לציין לשבח את איכות הטיפול המקצועית, ההתאמה המהירה וכמובן הליווי.

 

הוסף תגובה