הסבת מקצוע – המלצה | רופין השתלמויות

הסבת מקצוע – חייבים לחשוב קדימה

בשנים האחרונות נראה ששום דבר כבר אינו קבוע. כל אדם עשוי לשנות את דעתו בכלל ואת עיסוקו המקצועי בפרט מספר פעמים במהלך החיים. לפעמים מדובר במרדף אחרי הכסף הגדול, פעמים אחרות, הרצון להתקדם במקום העבודה ואף לפעמים בשל פיטורים, שינוי הסטטוס בחיים (מצב משפחתי שונה, יציאה לפנסיה ועוד). בשל כך, פעמים רבות אנשים רבים בוחרים בשיוני מקצועי על מנת להתאים את עצמם מחדש להשתלבות מהירה בשוק העבודה.

לאחרונה, אנו שומעים יותר ויותר את המושג הסבת מקצועאנו רואים יותר דוגמאות של כאלו אשר בחרו לעזוב מקום עבודה מבוקש, עם משכורת טובה וללכת לכיוון עתיד אחר אשר לט בערפל. אנשים רבים מחפשים את הכיוון הנכון ביותר עבורם ולא בהכרח כלכלית – רבים מדברים על כך שהיו מתעוררים בבוקר יחד עם תחושות קשות ולא באמת עוסקים במה שייחלו לו. אולם, אותה הסבה מקצועית אינה מדברת בהכרח על מציאת מקום עבודה אחר. לפעמים בתוך הארגון אדם רוצה להתקבל ולקבל לידיו סמכויות גדולות יותר. כך למעשה אותו אדם, מבקש להשתלם מקצועית בנושאים שונים.

מכללת רופין השתלמויות מציעה מגוון רחב של מקצועות לימוד איכותיים עבור מגוון רחב: הן עבור מחפשי עבודה, הרוצים להתקדם במקום עבודתם ואלו המחפשים לעבור הסבה. היתרון הגדול במכללת רופין הוא השם הטוב שלהם – המרכז מעסיק מרצים רבים מהבכירים במשק המלווים את התלמידים, הן בלימוד עיוני וכמובן השתלמות מעשית. המרכז מתמחה במגוון לימודי מקצוע, המותאמות במדויק לפי תוכנית הלימודים הרלוונטית ובאישור המשרדים הממשלתיים הרלוונטיים כדוגמת משרד האוצר / התמ"ת ועוד. כל בוגרי הקורסים מקבלים תעודות הסמכה רשמיות.

הוסף תגובה