הסוגים והמינים השונים של האופניים החשמליות

קיימים כיום אופניים חשמליים אשר מסוגלים להניע בקלות אנשים שמשקלם עומד על מעל מאה ועשרים קילוגרמים בקלות ובמהירות רבה

אם בעבר האופניים החשמליים התאימו יותר לבעלי משקל קל בלבד, הרי שכיום קיימים אופניים חזקים ובעלי עוצמה שתצליח להניע בקלות אף מאה ועשרים קילוגרמים ללא מאמץ. אז מהם ההבדלים בין שלל הסוגים והמינים וכיצד נדע איזה סוג מתאים ביותר עבורנו?

בסופו של דבר הכול מסתכם בגודל הסוללה, ככל שהיא גדולה יותר כך האופניים חזקות ובעלות עוצמה וכושר נשיאה רב יותר.

האופניים החשמליים פרצו אל חיינו בסערה רבה בשנים האחרונות בשל יתרונותיהם הרבים על פני שאר כלי התחבורה הקיימים כיום בשוק. האופניים החשמליות יתגברו בקלות על שעות העומס בכבישים, על המחסור הגדול הקיים בחניות בערים עד כדי כך שרוב בעלי הרכבים נאלצים לבזבז המון זמן על מציאת חניה, ולבסוף מוצאים חניה נידחת במרחק של כמה דקות הליכה מהיעד המבוקש. נוסף על כך האופניים החשמליות זולות משמעותית משאר כלי התחבורה האחרים הן במעמד הרכישה והן בהוצאות השוטפות. כל מה שהאופניים החשמליות דורשות על מנת שיבצעו את עבודתן נאמנה זה שקע חשמלי פשוט שיש לכל אחד מאיתנו בבית.
בשל כל היתרונות האלה, שוק זה שהתחיל בקטן מוצא את עצמו משתדרג ומשתכלל במהירות מסחררת. אם בעבר היו קיימים כמה סוגים בודדים הרי היום כמעט ולא נמצא זוג אחד שדומה למשנהו. ההבדל העיקרי מעבר לחברת הייצור שעליו כדאי לתת את הדעת הוא כוח האופניים וכושר הנשיאה שלהן. על מנת שנדע להתאים לעצמנו את האופניים המתאימות לנו ביותר חשוב מאוד לדעת כי קיימות מספר סוללות המשפיעות על כוח אופניים חשמליים וכושר הנשיאה שלהם. סוללה סטנדרטית המומלצת לאדם השוקל עד תשעים קילוגרמים היא סוללה בעלת 36v ו 10a. לעומת זאת אדם שמשקלו למעלה ממאה קילוגרמים ועוד רוצה לקחת מרווח נשימה כך שיוכל לשאת על גבו תיק במידת הצורך יאלץ להיפרד מעוד כמה מאות שקלים בודדים על מנת לרכוש אופניים בעלי סוללה של 48v ו 15a.
בסופו של דבר הכול מסתכם בגודל הסוללה, ככל שהיא גדולה יותר כך האופניים חזקות ובעלות עוצמה וכושר נשיאה רבים יותר.

חדשות bignews

הוסף תגובה