הצרת היקפים וחיטוב הגוף הפכו בשנים האחרונות למשאת נפשם של כלל הציבור

בעידן המודרני אנשים אשר אינם מטופחים דיו שווים פחות בעני רוב הציבור מה שגורם לאנשים רבים לעשות כל שביכולתם על מנת לטפח את גופם. המראה החיצוני כיום נתפס כמעין כרטיס הביקור שלנו אשר מסוגל להשפיע אף על קבלת משרות בכירות יותר או פחות ובכלל על יחס החברה כלפינו. כיום בקרב הנשים גוף מחוטב ומנום נחשב לנשי ומטופח מאוד מה שכפי שציינו לעיל עשוי להשפיע רבות על הקריירה העתידית.  על כן בשנים האחרונות קמו הרבה שיטות חדשניות של הצרת היקפים. הצרת היקפים זהו תהליך שכל מטרתו להקנות מראה חטוב, רזה וקטן יותר. בשיטת הצרת היקפים משילים שכבות שומן מיותרות ובכך מקבלים מראה מחוטב וצר יותר.

השיטות השונות להצרת ההיקפים במטרה להיות מקובלים יותר בחברה


יש לומר כי קיימים כיום מספר רב של שיטות להצרת היקפים בשוק, חלקן נעשות בצורה טבעית אך רובן בצורה מלאכותית. קיימת אף אפשרות להמיס שומן על ידי קור בלבד. בעקבות יחס החברה למראה החיצוני ולרמת הטיפוח, טיפולים אלה הפכו עד מהרה להיות נפוצים מאוד. תחילה נפתח בכמה מילים על הטכנולוגיה החדשה אשר מסוגלת לשרוף שומן ללא כל צורך במאמץ פיזי. בשנים האחרונות ניתן לראות כי חוקרים רבים בתחום זה גילו תגלית פורצת דרך. הם גילו שהקור מצליח בעצם להרוג את תאי השומן. לאחר שתאי השומן מתים הם פשוט נעלמים מגופנו ובעקבות כך מקנים לנו מראה צר וחטוב יותר מה שיאפשר לנו להיכנס בקלות לאופנה החדשה והצמודה. תגלית זו הינה פורצת דרך מכמה סיבות עיקריות, ראשית אין כל צורך באימונים אינטנסיביים על מנת להוריד שכבות שומן עקשניות יותר. שנית, בניגוד לדיאטה, בטכנולוגיית המסת השומן על ידי קור תאי השומן פשוט יוצאים מהגוף,
המסת שומן בקור – נעלמים ממש כאילו לא היו. עובדה זו מקנה תוצאות טובות יותר אפילו מהתוצאות אשר מוצגות בדיאטה טבעית ומאומצת של חודשים ארוכים בהתמדה. יש לומר כי טכנולוגיה זו נפוצה מעט יותר בקרב נשים מאשר גברים.

הוסף תגובה