הקמת אתר אינטרנט בחו"ל

מחקר מתחרים ושוק

השלב הראשון הוא ביצוע מחקר מתחרים ולמידת השוק. איסוף מידע ומודיעין יתן לך אומדנים כספיים לגבי הכנסות,רווחים והוצאות. האם יש עוד אתר או רעיון כדוגמת האתר שחשבת עליו? מי הם המתחרים? איזה מערכות יש להם ? מה רמת ההשקעה ? . סקירה של התחום שלך תתן לך ידע בסיסי ותענה על השאלה האם המשיך או לא להמשיך. כנס לגוגל וחפש ביטויים שקשורים לתחום שלך,לדוגמא אם אתה רוצה להקים אתר שמשווק הימורי ספורט בחו"ל-כנס לגוגל com וחפש ביטויים שקשורים- sport betting ותראה מי המתחרים שלך,רמת האתרים,התחכום וכדומה.
בשלב זה אתה יכול להעריך את ההשקעה הנדרשת. זאת אומרת הערכה של מורכבות התחום. בכל מצב, לא מומלץ להיכנס לתחום חדש לך לחלוטין אלא לצרף שותף\משקיע מהתחום. לדוגמא תחום אתרי הימורים. הקמת קזינו אונליין,ספורט,פוקר וכדומה היא משימה מורכבת ביותר שללא ידע מקדים,רוב הסיכויים שתיכשל ותפסיד כסף רב.

בנית האתר
אחרי שיקלול כל הנתונים החלטת להמשיך הלאה ושלרעיון יש סיכוי אמיתי להצליח. השלב הבא הוא להתחיל לתכנן את האתר ולבדוק עם חברות לבניית אתרים הערכה לגבי הפרויקט – עלויות,זמנים,מערכת והגדרות כלליות באיפיון. לפני שאתה קובע פגישות עם החברות-כדי שתבוא מוכן ומגובש לגבי הקונספט של האתר,עיצוב ומיבנה כללי. אתה יכול לצייר את המבנה של האתר על נייר או באקסל. נסה לקבל המלצות מחברים לגבי חברה לבניית האתר. הקשר שלך עם החברה שבסופו של דבר תבנה את האתר ימשך לאורך שנים לכן חשוב מאוד לבחור את החברה הנכונה. מה המומחיות של אותה חברה בתחום שלך? מה המומחיות של החברה בSEO- חשוב ביותר לבנות את האתר ואת קוד האתר נכון בראיה של מנועי החיפוש. לוחות זמנים? עלויות? דוגמאות של אתרים דומים? הכר את צוות המפתחים ונס אותם.

הוסף תגובה