הקפידו על מיקוד ודייקו בהגדרת הבעיה

כאשר אתם מגדירים את הנושא והבעיה התרכזו באתגר או בבעיה ולא בסימפטומים. כלומר הצגת מטרת הפגישה צריכה לתת ביטוי לאתגר או הבעיה עמה אתם מתמודדים. למשל אם הנושא הוא הגדלת המכירות במקום לאמר איך נגדיל את המכירות? נסחו זאת : כיצד נוכל לגרום ללקוחות שלנו לקנות יותר? או כיצד נוכל לגרום ללקוחות חדשים לבצע רכישה?  אם ברצונכם לפתור את בעיית הראש הקטן, האדישות וחוסר המעורבות בארגון  במקום לאמר איך העובדים יהיו מעורבים? נסחו: כיצד נוכל לגרום לעובדים להיות יותר מעורבים ומשפיעים? במקום לאמר איך נהפוך את העבודה למרגשת אימרו: כיצד נוכל לגרום לעובדים לחוש התלהבות? במקום איך נרחיב אחריות? נסחו:  איך נגרום להם לרצות לקחת אחריות רחבה?

הוסף תגובה