הרהורים לפני רכישת מטבח חדש- מה צריך לדעת?

הרהורים לפני רכישת מטבח חדש- מה צריך לדעת?

עיצוב מטבחים- יש לקחת בחשבון את המחיר

טווחי המחירים של מטבחים הם רחבים עד בלי די. ישנם בהחלט מטבחים קטנים, פשוטים וללא כל אלמנטים מורכבים שמחירם עשוי להסתכם בעשרות אלפי שקלים בודדים, לעומתם בהחלט ניתן להפוך את חלל המטבח לפריט עיצובי מרתק בעל טכניקות טכנולוגיות מתקדמות, ארונות מחומרי גלם יוקרתיים במיוחד וכל זאת תוך שילוב מעצים של סגנונות עיצוביים יוצאי דופן. אז עשוי מחיר המטבח להאמיר עד כדי מאות אלפי שקלים.

איש- איש לפי כיסו, איש- איש לפי יכולתו.  ניתן למצוא בתחום עיצוב המטבחים את החברות הגדולות והמוכרות, אלו שמתפרסמות באמצעי תקשורת ההמונים בעלות תקציבים מרשימה. לרוב מטבחים אלו נחשבים בהחלט- "מותג"- חברות המטבחים הללו מחזיקות אולמות מכירות גדולים ומפורסמים באזורי ביקוש מוכרים, יוקרתיים ופופולריים. ואולם מכיוון שהמחיר של מטבחים בחברות אלו הוא לרוב גבוה במיוחד- רצוי להרהר עוד לפני שמגיעים לאולמות המכילים סוכני מחירות מפתים וחלקלקי לשון במיוחד, האם בכלל יש ברשותנו סכומים מתאימים לרכישת מטבח דווקא שם…לעומת זאת, כאשר רוצים גם לרכוש מטבח חדש וגם לחסוך ניתן בהחלט לבחור בחברה פחות מוכרת או בנגרייה פרטית – מובן, שבמקרים אלו חובה להשיג לפני הפנייה לתכנון המטבח- המלצות ממכרים או מחברים על אותה חברה, חוות דעת קודמים של לקוחות קודמים ובעיקר דעה של אלו שרכשו את המטבח והוא כבר סופק במלואו לביתם. לא פעם- נגלה, כי דווקא לחברה פחות מפורסמת ופחות בעלת הילה של פופולריות- ישנן המלצות חיוביות רבות וכדאי לרכוש דווקא ממנה את המטבח. מאידך, לא פעם נגלה, כי למרות הנראות החיובית של חברת מטבחים, למרות הניסיון להצטייר כמקצוענים ובעלי ידע- הרי שלאחר הגעת המטבח והרכבתו בתוך הבית- הלקוחות מצאו פגמים רבים, בעיות, תקלות, ועל כן למרות הפיתוי הגדול לרכוש מחברה "זולה" יותר- כדאי לחשוש גם מההשלכות ומהמחירים לטווח ארוך.
מטבח לא קונים כל יום

מטבח הוא אחד הפריטים המצויים בבית ונשארים בו למעשה לפרק זמן ארוך במיוחד- לפעמים אפילו עשרות שנים. קשה לדמיין החלפת מטבח או עיצובו ללא מחשבה תחילה, תכנון מעמיק ועיצוב רק על ידי בעלי מקצוע מיומנים. לכן, על מנת לחסוך בעלות המטבח, ובכל זאת לא להסתפק במועט מדיי כדי שלא להתחרט אחר כך.. כדאי למצוא דרכים פרקטיות להוזיל את מחירו- לדוגמה- רכישת מטבח לא ב"עונה החמה" של חודשי הקיץ שבהם רבים עורכים שיפוצים בבית, ולכן המחירים עולים בהתאם. לא לפני החגים, לא להיות לחוצים ולקבוע לוח זמנים שאינו דחוף וצפוף…

הוסף תגובה