הרמת חזה – זוכרת איך היה החזה לפני 20 שנה?

לא סתם הרמת חזה הוא אחד הניתוחים הפופולריים

הגוף הנשי עובר לא מעט שינויים במהלך השנים. אצל גברים השינויים מתקשרים אך ורק לזקנה, להשמנה או הרזייה אך אצל נשים שינויים רבים קורים בלי קשר לכל אלו. נשים עוברות הריונות מעטים או רבים, חוות לידות, הן מניקות, והעור שלהן נוטה להזדקן מהר יותר מאשר גברים. אחת ההשפעות המשמעותיות ביותר של כל אלו היא גובה החזה שלהן, כשבמהלך השנים הוא עלול לצנוח וזה אינדבדואלי כמובן. חלק ניכר מאותן נשים לא מרוצות ממראה החזה הנפול שלהן ומעוניינות בהרמתו, והיום כשהרפואה כל כך מתקדמת אין בעיה לעשות את זה. היום ניתוח להרמת חזה יכול להיעשות הן בעקבות הריונות והנקות והן בעקבות הזדקנות העור וחוסר האלסטיות שלו במהלך השנים, היום עם מנתח פלסטי טוב אפשר לקבל תוצאות מדהימות. הנה קצת מידע על ניתוחי חזה בכלל ועל ניתוחים להרמת חזה בפרט.

בדיקה אובייקטיבית

בגלל המירוץ היום אחר מראה חיצוני מושלם, יש לא מעט נשים שחושבות שהחזה שלהן נפול אך הוא לא באמת כזה. בשביל לעשות ניתוח כזה צריך שהוא באמת יהיה נפול ואת זה בודקים בבדיקה אובייקטיבית. חזה נופל נמדד על ידי גובה הפטמה מה שאומר שהיא צריכה להיות נמוכה יותר מהכפל התחתון. הכפל מתחת לחזה הוא זה שנמדד ואם הוא גבוה יותר מהפטמה אכן מדובר על שד נפול.

אורך הניתוח

ניתוח הגדלת חזה הוא כעיקרון חתכים שנעשים בכדי להרים אותו והסרה של העור העודף. ניתוח כזה לא אמור לקחת יותר משלוש שעות והוא מתבצע בהרדמה מלאה במידה ומדובר על הרמה משמעותית אך אם מדובר על הרמה קטנה הוא לעיתים יתבצע עם הרדמה מקומית. לאחר הניתוח עלולים להיות כאבים בשד, כאבים שאמורים להיות נסבלים עם טיפול תרופתי נגד כאבים ואם הכאבים עזים יותר האישה תקבל טיפול תרופתי נוגד כאבים משמעותי יותר. חשוב להבין שניתן אומנם לראות את השינויים כבר לאחר כמה ימים אך נכון יותר יהיה לחכות כשלושה חודשים ולצפות בשינוי באופן מלא.

סיבוכים שעלולים להיות

בדרך כלל אין סיבוכים בניתוחים מעין אלו מכיוון שהטכנולוגיה והרפואה מתקדמים מאוד היום. אך עדיין, עלולים להיות סיבוכים, סיבוכים כמו חוסר תחושה בפטמה אם לכמה ימים ואם לנצח, דימומים מאזור הניתוח, פצעים שאינם מחלימים, פגיעה ביכולת ההנקה, נמק בעטרה סביב הפטמה או סיבוכים אחרים. על כל תחושה לא ברורה ועם כל כאב בלתי מוסבר יש לגשת מידית לרופא בכדי שיבדוק על מה מדובר והאם זה מצריך טיפול.

אם את לא מרוצה ממראה החזה שלך, אם הוא כבר לא מה שהוא היה לפני הלידות וההנקות שעברת במהלך השנים או אם השנים עשו את שלהן דעי לך שיש מה לעשות. עם ניתוח הרמת חזה תוכלי לשנות את מראהו ולהיות מאושרת.

הוסף תגובה