השכרת מקרנים לאירועים

השכרת מקרנים היא דרך מודרנית, פשוטה ולא יקרה לשדרג כל אירוע

מתכננים אירוע ומעוניינים להקרין במהלכו סרטון, קליפ או מצגת? רוצים לשלב קטעי וידאו במהלך נאום או שיחה? את כל הפעולות הללו תוכלו לעשות בקלות באמצעות השכרת מקרנים.

חברה להשכרת ציוד לאירועים
השכרת מקרנים יכולה לשמש לאירועים מסוגים שונים כגון בר או בת מצוות, חתונות, מסיבות יום הולדת ואירועים פרטיים נוספים. כמו כן, מקרנים יכולים להיות שימושיים מאד גם בפגישות צוות במקום העבודה, פגישות עם משקיעים, קידום ושיווק מוצרים, כנסים והרצאות.
בכל אחד מן האירועים הללו מקרן יכול לשדרג את החוויה, מכיוון שהוא כלי מודרני המסייע להמחיש רעיונות, יעדים ותכנים. לעתים משקיעים רבות בהכנת מצגת מפורטת ומקצועית למקום העבודה או בבימוי קליפ מקורי ומשעשע לבר מצווה, אך לא נותנים את הדעת על כך שבמקום האירוע אין את הציוד הדרוש כדי להקרין את התוצר. במקרים כאלו אפשר לפנות לחברות העוסקות בהשכרה של ציוד לאירועים.
ניתן לשכור מקרנים מחברות המספקות שירותי השכרת ציוד לאירועים, אולם צריך לדעת מה להזמין. ברוב החברות קיימת חבילת השכרה בסיסית הכוללת מקרן פשוט וניתן להוסיף גם מסך במידת הצורך, אולם ישנם שיקולים נוספים שצריך לקחת בחשבון.
שיקולים בבחירת מקרן לאירוע
לפני שאתם שוכרים מקרן, כדאי להבהיר את הנקודות הבאות:
● כמה אורחים צפויים להשתתף באירוע?
● מהו גודל החדר בו תשתמשו במקרן?
● האם האירוע נערך במקום פתוח או מקורה, והאם בשעות היום או לאחר שמתחיל להחשיך?
● איזו חדות תמונה דרושה לכם?
כדי לבחור את המקרן המתאים צריך לדעת מהי עצמת ההארה של המקרן, שיטת השידור, הרזולוציה וגם גודל המסך הנדרש. כשאתם שוכרים את המקרן מחברה מקצועית ובעלת ניסיון, אתם לא צריכים להבין לעומק את המונחים הקשורים אלא רק להכיר אותם באופן כללי כדי לדעת מה לשאול.
בחברה מקצועית, צוות החברה ידע לייעץ ולכוון אתכם לדגם המקרן המתאים ביותר לאירוע, הן מבחינת אופי האירוע, גודלו, התנאים בהם הוא נערך והתקציב העומד לרשותכם.

 

הוסף תגובה