חברה חוגגת יום הולדת? 4 רעיונות מדליקים לחגיגה

יום הולדת יש רק פעם בשנה – וכשאחת מהבנות במעגל הקרוב יש יום הולדת, זוהי ללא ספק סיבה לחגיגה. אם אתן חברות טובות, כנראה שבילוי משותף הוא הדרך הכי כיפית לחגוג, אבל אם בכל זאת החלטת ללכת יותר רחוק מזה ולארגן לחברה האהובה חגיגת יום הולדת אמיתית, כדאי לחשוב על רעיון מקורי שיעשה את היום לבלתי נשכח. אספנו עבורך כמה רעיונות מקוריים לחגיגת יום הולדת שכולם יזכרו.

לחגוג ביחד ביום של כיף בעיר הגדולה

דרך אחת מיוחדת לציין יום הולדת, הוא לתכנן יום שלם של בילויים משותפים – רק את והיא, או ביחד עם כל קבוצת החברות המורחבת. כדאי לסגור כמה שיותר דברים מראש, להזמין מקומות ולהבטיח שתקבלו את הטוב ביותר – במיוחד כאשר מדובר בעסקים פופולריים כמו מסעדה אסיאתית בתל אביב או אטרקציות בילוי שונות. מומלץ לארגן לוח זמנים מדויק ולהפוך את המסיבה לבילוי מתמשך שמתחיל כבר בשעות הבוקר ומסתיים בלילה, הנה הצעה ליום כזה המשלב בתוכו ארבעה חלקים שונים שכל אחד מהם הוא כיף גדול, במיוחד עם החברות הטובות:

  1. מתחילים מארוחת בוקר מפנקת – מצאו קונדיטוריה בתל אביב והתענגו על מאפים טריים היישר מהתנור, לצד כוס קפה איכותי ומדיף ניחוחות שיעיר אתכן ויסמן את תחילת החגיגות. הרשו לעצמכן להתפנק על קרואסון או בורקס, שיהיו משביעים וטעימים ויתנו לכן כוח לפעילויות בהמשך היום (היום לא סופרים קלוריות!).
  2. ממשיכים בפעילות שהיא חוויה – קורס בישול בהשתתפות החברות הכי טובות – סדנת בישול שבה תלמדו להכין ביחד מאכלים מיוחדים בעזרת שף שילמד אתכן את כל הסודות, זוהי מתנה לכל החיים. קורס בישול ללימוד הכנת אוכל אסיאתי יכול להיות בחירה מעניינת, כיוון שמדובר במטבח בריא וקל ללמידה, המשלב בתוכו מצרכים שלרבים מאיתנו יש בבית.
  3. ארוחת צהריים במסעדה – סיימתן קורס בישול אסיאתי וקיבלתן חשק לאוכל תאילנדי או יפני? חפשו מסעדה אסיאתית בתל אביב, ותראו איך הבילוי החברתי הופך לחוויה קולינרית מעניינת הרבה יותר. זכרו שאין חגיגה בלי עוגה, לכן קונדיטוריה בתל אביב יכולה להיות, שוב, תחנה טעימה במיוחד בדרך, שבה תקנו קינוח מתוק לכלת השמחה, ואם תתכננו מראש את התחנות בחגיגה שלכם – אולי אפילו תזמינו עוגת יום הולדת, עם או בלי זיקוקים, שתחכה לכם מבעוד מועד.
  4. מסיימים את החגיגה במסיבה פרטית עד הלילה – אין כמו להשתחרר אחרי יום שלם של בילויים. אם אתן לא מעוניינות לצאת למועדון הומה אדם, זה לא אומר שתצטרכו לוותר על מסיבה "כמו שצריך". תוכלו לסגור במסעדה לאירועים קטנים – חדר פרטי ולהזמין לשלב הזה של הערב עוד כמה חברים נוספים. תוכלו לשמוע מוזיקה, לאכול ולשתות, ולסיים את חגיגת יום ההולדת עם זיכרון מתוק במיוחד.

מסעדת Nithan Thai , מסעדה אסיאתית בתל אביב, מציעה את כל אלה ויותר, כך שתוכלו לחגוג יום הולדת שתכלול את כל התחנות הללו ועוד כמה, אצלנו. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעה ייחודית, לחגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, במתחם הקולינרי הייחודי.

 

הוסף תגובה