חוששים שיפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל?- רצוי להתייעץ עם עו

כמה פעמים מצאתם את עצמכם בסיטואציה בה לא דמיינתם שתהיו? זה בדיוק מה שקרה לאנשים רבים, שנקלעו למערבולת כלכלית שלא באשמתם. אי עמידה בחובות שהלכו והצטברו הביאה לפתיחת תיקי הוצאה לפועל נגדם ואם עד עכשיו הכסף שנכנס לבית בקושי הספיק למחייה הבסיסית יחד עם הוצאות שונות כמו הוצאות רפואיות, ולקיום משפחה, הרי שהעיקולים על חשבונות הבנק הביאו למכה מוחצת בתא המשפחתי. לא מעט אנשים פנו לעורך דין חדלות פירעון אשר כבר בתחילת הדרך ביטל את העיקולים שהיו על חשבון הבנק והעיקולים שהיו על המשכורת וכאן יצאו הם יחד לדרך כאשר בסופה ראו את האור בקצה המנהרה ובתום ההליך המשפטי קיבלו הם הפטר שפוטר אותם מתשלום יתרת חובותיהם ויצאו לדרך חדשה- אך לא כולם עשו כך וזה הזמן לציין כי לעיתים אנו עלולים להיקלע, שלא מרצוננו, לסיטואציה שלא חשבנו שנהיה בה ואולי אף הייתה רחוקה מאיתנו, סיטואציה של היקלעות לחובות. ולכן בדיוק במקרים אלו חשוב לפנות לעורך דין חדלות פירעון אשר יעזור לכם לצאת מהחובות.

כאמור, אם אתם מעוניינים להצליח להתמודד עם תיק הוצל"פ שנפתח נגדכם ולהגיע להסדר של סכומי כסף שגם יישארו אצלכם אז זה הזמן שאתם זקוקים לפנות לעורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון אשר יגן עליכם ושיוכל להביא אותכם לפתרון אידיאלי של התביעה ויזרז את ההליכים, וכך תוכלו לחזור למעגל החברתי בדרך חדשה. אומנם לצד זכותו של הזוכה לגבות ממכם את החוב המגיע לו, חשוב שתדעו כי גם לחייב עומדות זכויות שונות שחשוב להיות מודעים להם. עורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון יוכל להבהיר לכם את המצב המשפטי המורכב, לפשט אותו ככל שניתן ולהתוות דרך פעולה שתגן על הזכויות שלכם ותוביל אתכם לארץ מבטחים- חיים חדשים ללא חובות. חשוב לדעת שקיימים מנגנונים משפטיים אשר נועדו להתמודד עם סיטואציה של קיום חובות ולהבטיח כי לצד זכות הזוכה לגבות ממכם את החוב, לא תיעשה פגיעה בלתי מידתית ביכולת שלכם להחזיר את החוב כמו למשל הגבלה על חשבון הבנק שלכם.
המאמר בחסות חדשות bignews

על מנת לנהל תיק בהוצאה לפועל ראוי לפנות לעורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון אשר יעזור לכם לצאת מהחובות ולהתחיל דף חדש.
 

 

הוסף תגובה