חשוב להכין את עור הפנים ליום הגדול

1. כחודש לפני החתונה, הקפידי לשתות מים והרבה! שתיית מים חשובה תמיד, אך לא כולנו מקפידות על כך, כעת יש לך מטרה – לשתות בין 1.5 ל 2 ליטרים בכל יום.עור הפנים יראה קורן ומלא חיות מה שיגרום לאיפור להראות טוב יותר על פנייך.

2. מומלץ לסיים טיפולים קוסמטיים בפנים, לכל המאוחר, כשבועיים לפני החתונה וזאת כדי להימנע מתופעות אדמומיות, קילופים וכדומה.
3. אם בכוונתך להסיר שיער בפעם הראשונה, נסי זאת מספר שבועות לפני החתונה, כדי לבדוק את תגובת העור לפעולה (אדמומיות, יובש, שטפי דם ותגובות אלרגיות) אפשרי לעצמך זמן החלמה לכל מקרה שלא יבוא.
4. רצוי להימנע משימוש בתכשירים לא מוכרים בשבועיים הקודמים ליום החתונה, כך תימנעי מ"הפתעות" כמו אלרגיות ביום החתונה.
5. ביום האירוע, שמרי על פנייך נקיות מאיפור עד לרגע האיפור המקצועי.
6. השתדלי להימנע מאיפור העיניים ביום שלפני החתונה, בעיקר מהשימוש במסקרה ובעפרונות עיניים וזאת כדי להבטיח שעינייך יהיו נקיות לחלוטין משאריות איפור.
7. אם עד עכשיו לא שילבת את קרם הלחות בשגרת הטיפוח היומיומית שלך – זה הזמן להתחיל! השתמשי בקרם לחות המותאם לסוג עורך וכן כדאי למרוח על השפתיים שפתון / משחת לחות (שילוב של שפתון ויובש על השפתיים לא נראה כל כך טוב).
8. חשוב מאוד למרוח קרם עם מקדם הגנה מהשמש או קרם לחות המכיל מקדם הגנה. מומלץ לשלב את קרם ההגנה בשגרת הטיפוח היומית גם אחרי החתונה ובכל עונות השנה.

הוסף תגובה