טוקטוק, ריגשה, או ריקשה – הרכב החשמלי המועדף בישראל

עוד חדשות בתחום זה שכיום, בכל מפעל, בסיס צבאי ואפילו במגרשי גולף תוכלו למצוא את הרכב החשמלי המועדף בישראל. מדובר על טוקטוק, ריגשה, או ריקשה. ישנם סוגים שונים של רכבים חשמליים, והם מותאמים בצורה מושלמת לכל אחת מהאוכלוסיות שיכולה להשתמש בהם.   Motocarהוא סוג של ריקשה גם הוא וגם הוא נפוץ מאוד בארצנו.

תוכלו למצוא גם טוקטוק, ריגשה, או ריקשה בקרב האוכלוסייה הייחודית של הגיל השלישי
 נוחות התפעול והניידות המהירה מסייעת למבוגרים רבים להתנייד ולהגיע בבטחה ובצורה מהירה ונעימה מנקודה א' לנקודה ב' בהתחשב ומדובר בסביבה המאפשרת התניידות שכזו.

יעילות טוקטוק והסוף לזיהום דלק
עוד חדשות בתחום זה שהטוקטוק יעיל מאוד ומהיר מאוד, ובנוסף שם סוף לזיהום הדלק וזיהום האוויר שנגרם ממנו.
השימוש בחשמל נוח מאוד, שהרי המטען יעיל במיוחד ותוך מספר שעות הטוקטוק מתמלא בטעינה מלאה. אופציות הטעינה קלות במיוחד וכל אדם יכול לטעון את הרכב בחשמל ולמלא את הסוללה שלו. הטעינה מתבצעת באופן בטוח ומאובטח מתחילת הטעינה ועד סופה. הטוק-טוקים נפוצים בעיירות ובמושבים, בקיבוצים ובמפעלים, בבסיסי הטסה של צה"ל ובמחסנים רבים ברחבי הארץ, תוכלו למצוא טוקטוקים גם בנתב"ג.

דגמים המיוצרים מסחרית, כגון המותג Bajaj ההודי, נפוצים מאוד גם בישראל.
ריקשה אוטומטית ומניעת זיהום אוויר בעקבות שריפת דלק

עוד חדשות בתחום זה שריקשה אוטומטית גם היא נוחה ויעילה מאוד, וגם המנוע החשמלי שלה מוסיף למהפכה הירוקה. לאחרונה הושק מחדש כאמצעי תחבורה טרנדי-אקולוגי, בהסתמך על הטעינה המהירה והבטוחה שלו, והשימוש הירוק שלו שמונע שימוש נוסף בדלק וזיהום אווירץ
טוק-טוקים בפריז
מספר טוק-טוקים (250 בשנת 2013 על פי מחוז פריז) משמשים כמערכת תחבורה תיירותית חלופית בפריז, חלקם מופעלים על ידי דוושות בסיוע מנוע חשמלי.
טוק-טוקים בסין
עוד חדשות בתחום זה שסוגים שונים של ריקשה אוטומטית משמשים ברחבי סין, שם הם נקראים סאן לון צ'ו ולפעמים סאן באנג כלומר שלושה גלגלים או תלת אופן בתרגום מילולי. הם עשויים לשמש להובלת מטענים או נוסעים באזורים הכפריים יותר של סין וגם הם מונעים בחשמל ובכך מונעים זיהום אוויר נוסף לזה הקיים בסין מזה שנים.
המאמר בחסות חדשות bn

הוסף תגובה