טיפולי הרמת ישבן

 

בקליניקות היופי והאסתטיקה בקרית ים, ישנו מגוון רחב של טיפולים אסתטיים, בין שלל הטיפולים מוצעים טיפולי הרמת ישבן, צלוליטיס וטיפולים למיצוק העור. הטיפולים חדשניים ביותר ונעשים באמצעות מכשור וטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם. טיפולי האסתטיקה והיופי פרצו לחיינו בשנים האחרונות והמודעות לתחום זה הלכה וגברה. אנשים רבים חשים צורך להיראות צעירים ורעננים יותר. מטרתם של טיפולי האסתטיקה הינה להגשים לאנשים חלומות ולהעניק להם את המראה המבוקש. אם גם אתם חשים צורך בשינוי המראה החיצוני אתם מוזמנים לפנות לאחד ממכוני היופי והאסתטיקה בקריית ים ולקבוע פגישת ייעוץ, בפגישה תקבלו הסבר מפורט מהצוות ותיבנה במיוחד עבורכם תכנית טיפולים המתאימה לצרכים שלכם באופן אישי.

טיפולי צלוליטיס
הטיפול בצלוליטיס מתבצע באחד ממכוני היופי והאסתטיקה והוא מיועד לנשים וגברים כאחד. הטיפול מעניק לעור מראה מוצק וחלק יותר. הטיפול בצלוליטיס מותאם באופן אישי לכל מטופל או מטופלת, לפי דרגת הצלוליטיס ובתיאום ציפיות עם הלקוח/ה. הטיפולים אינם כרוכים בכאבים מיותרים ותקופות החלמה. במידת הצורך ניתן לאלחש את המקום. מומלץ לבצע סדרת טיפולים בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כך השינוי יהיה מוצלח ואפקטיבי יותר. ניתן לקבוע את כמות הטיפולים בתיאום עם צוות המכון.

שיטות הטיפול
קיימים שלושה סוגים שונים של טיפולים בצלוליטיס. אחד הטיפולים ממיס את תאי השומן באזור המטופל, והוא נעשה באמצעות גלי רדיו. טיפול נוסף מתבצע על ידי אלקטרודות המונחות על האזור המטופל ומנקזות את הרעלים אל מחוץ לגוף. טיפול שלישי הינו בחבישות סביב האזור הסובל מצלוליטיס, החבישות ספוגות בתערובת של מינרליים שחודרת לתוך העור ומטפלת בבעיה מבפנים. הטיפולים נחשבים פשוטים יחסית. העור לאחר הטיפולים נראה זוהר,  מוצק וחלק יותר. השיטות הוכיחו את עצמן כטובות ויעילות ומטופלים רבים מעידים על תוצאות מוצלחות, על שירות מקצועי והכי חשוב- הם יוצאים עם חיוך. אם גם אתם סובלים מבעיה זו אל תבזבזו זמן על מחשבות, התחבטויות וחששות, הטיפולים זמינים מאוד והמכונים פרוסים ברחבי הארץ. השקיעו וטפחו את עצמכם, חשוב מאוד שתרגישו בנוח עם המראה שלכם.
https://bignews.co.il/

הוסף תגובה