טיפול באקנה בפנים בלי רואקוטן – בשיטת IPL ו-RF / איריס לוי

רואקוטן, התרופה לאקנה, תרופה עוצמתית שתופעות הלוואי שלה לא קלות כלל.

לא סתם מצווים כל אלו הנוטלים כדור רואקוטן לעבור בדיקות דם ותפקודי כבד בתדירות גבוהה והסיסמאות של מרפאים טבעיים הגורסים כי רואקוטן מרעיל את הגוף אינן ריקות מתוכן.

מחקרים קליניים מצביעים על העובדה שלמעלה מ-40% מחולי האקנה, פצעי הבגרות, בני נוער ומבוגרים שנטלו רואקוטן הופיעה התפרצות של הפצעים לאחר תום נטילת הכדור.

הידעת כי כדורי הרואקוטן על פי דעת רופאים גורמים ל:
*ירידה במס' הטסיות שעלולה לגרום לדימומים מהאף, עייפות, ישנוניות ואף חולשה, כאבי ראש, יובש קיצוני בשפתיים ובעיניים בעור הפנים והגוף, התנהגות אגרסיבית, הופעת מורסות בשדיים, הפרעות במחזור, סכנה של פגיעה בצמיחה לגובה בגיל ההתבגרות, רגישות לשמש, נשירת שיער וגרד, איסור על עיסוק בספורט…
*כאבי פרקים ושרירים וחולשה בגוף, פגיעה בציפורניים, הפרעות במערכת העיכול ולעיתים אף כאבי ראש והקאות.
*מי שנוטלת רואקוטן ונכנסת להריון בזמן הטיפול חייבת בהפלה כי הריון בזמן נטילת רואקוטן יגרום למומים קשים בעובר, נזק לכבד…נשמע מפחיד…!
*מחקרים נוספים העלו כי רואקוטן עלול לגרום לדיכאון וירידה במצבי רוח, מחשבות אובדניות וכן אי יציבות נפשית הנמשכת זמן רב. אלו תופעות המחייבות הפסקה מהירה בשימוש בתרופה ופניה מהירה לרופא המטפל. בדרך כלל תופעות הלוואי הן הפיכות ועם הפסקת השימוש בתרופה המצב חוזר לקדמותו.

טיפול באקנה, בפנים פצעי בגרות בפנים אינו מחייב הרעלת הגוף, גם לא באופן זמני.

הרואקוטן הינו הכדור המבוקש והמקובל ע"י בני נוער בגיל ההתבגרות ומבוגרים המבקשים להשיג תוצאות מידיות לטיפול באקנה פצעי הבגרות, ואכן, הרואקוטן מקטין ומצמצם את פעילות בלוטות החלב בעור, מסיר ומייבש את הקומודונים (השחורים) ופועל נגד הדלקת והזיהום הנגרמים כתוצאה מאקנה. אך לטווח הרחוק. מדובר למעשה, על טיפול פולשני, שיכול לפגוע משמעותית בכמה מערכות חשובות בגוף.

קיימות דעות שרואקוטן – עלול לשנות את תגובת הריפוי של העור, לאחר טיפול ברואקוטן נצפה רפוי אטי יותר של העור ואף נטייה רבה יותר ליצירת צלקות.
במהלך הטיפול ברואקוטן – יש עליה ב"שבירות העור" ולכן במהלך הטיפול מומלץ להימנע מהסרת שערות בשעווה בפנים או טיפולים אחרים בפנים על ידי קוסמטיקאיות.
עדשות מגע ורואקוטן – רואקוטן גורם ליובש ניכר בריריות. התשלובת של גירוי על ידי עדשות מגע עם יובש כזה בעיניים עלולה לגרום לפגיעה בקרנית.

קיימות גם מספר תופעות לוואי חריגות ונדירות יותר בזמן הטיפול ברואקוטן – הופעות מורסות בשדיים בחולות המוכרות כסובלות ממחלה פוליציסטית של השדיים. תופעות אלו מופיעות במקביל להחמרת האקנה בפנים המופיעה לעתים בשבועות הראשונים לטפול. יובש ודלקת של הרירית בפתח הפין (ב- MEATUS) היכולים לגרום להפרעה ניכרת. לעתים נגרמת הפרעה במחזור (בעיקר אל וסת) תוך טיפול ברואקוטן.

אילו מקרים מחייבים הפסקת טיפול ברואקוטן?
דיכאון שמופיע מיד לאחר התחלת הטיפול, עליות חריגות של טריגליצרידים (מעבר ל- 500), יתר לחץ תוך גלגלתי.
מהן ההתוויות כיום לרואקוטן: חשוב לציין שמשרד הבריאות הישראלי מאשר מתן רואקוטאן אך ורק למקרים של אקנה ציסטית קשה.

מהו טיפול באקנה בפנים ללא רואקוטן בטכנולוגיית IPL ו-RF ?
טיפול חדשני לאקנה, פצעי הבגרות, פצעים, פצעונים, פרונקלים (גדולים עמוקים וכואבים) כתמים (חומים אדומים) וסבוריאה בפנים בבני נוער ומבוגרים, המונע את הצורך בשימוש בתרופות: רואקוטן ואנטיביוטיקה – מינוציקלין וללא תופעות לוואי.

מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב-80 אחוזים לעתים גם יותר מנגעי האקנה פצעי הבגרות.
קרני האור בהם משתמשים בטכנולוגיית IPL הנם קרני אור שאינם מסוכנות ואינן גורמות כל נזק לעור. אלו הם קרני אור הנראה לעין, כמו פלש של מצלמה ללא המרכיבים המסוכנים הנמצאים בקרינת השמש (אולטרה ויאולט).

הטיפול בשיטת IPL ן-RF מתאפיינת ברמת בטיחות גבוהה. המכשיר נותן את המענה הטוב ביותר לבעיות עור אסתטיות הניתנות לשיפור משמעותי ביותר – "אקנה ונזקי האקנה" לטיפול נרשמו אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, ללא הזרקות וללא ניתוחים (המכשיר נמצא בשימוש בקליניקות פרטיות של רופאי עור ודרמטולוגים).

מהי יעילות הטיפול באקנה בפנים בשיטת IPL ו-RF?
טיפולי אקנה בטכנולוגיית IPL נמצאו יעילים במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה (P. ACNE) ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן . הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפירין הנלווה לחיידקי האקנה. עם חשיפת חיידקי הפורפירין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה.

טכנולוגיית IPL יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום השומן בבלוטות החלב, כיווץ הנקבוביות והבהרת הכתמים (חומים/אדומים) הנלווים לעור אקנתי.

הטיפול באקנה בפנים בטכנולוגיית IPL נעשה בשילוב עם תוספי תזונה העובדים על הסימפטום. כמניעה וטיפול בנגעי עור דלקתיים, שיקום רקמת העור ומניעת צלקות, ריפוי ואיחוי פצעים, עידוד תהליכי ניקוי הגוף וחיזוק המערכת החיסונית. בשילוב עם תכשירים פרה-רפואיים המבוססים על חומרים פעילים ובטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הפנים והגוף, ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה. מונעים היווצרות קומודונים/שחורים/שומנים ופצעונים חדשים לאורך זמן. מתאימים ביותר לאקלים הישראלי ומאושרים ע"י משרד הבריאות.
מעבר למקצועיות הבלתי מתפשרת ורמת הטיפול הגבוהה אופי הטיפול שניתן הנו אישי ופרטני על ידי איריס בלבד.

היום כבר כולם יודעים שלאקנה, פצעי הבגרות בפנים גם בגיל שלך יש פתרון בלי רואקוטן – טיפול בשיטת IPL – קרן אור.

הוסף תגובה