טיפול באקנה – ללא ויטמינים, ללא שינוי בתזונה ואורך החיים שלך-איריס לוי

מי אמר שחייבים לקחת ויטמינים! מי אמר שחייבים לשנות תזונה! מי אמר שחייבים לשנות את אורך החיים!

סובל מאקנה, פצעי בגרות בגב – בישבן – בפנים – פצעים פצעונים, פרונקלים עור מחוספס אדמומי רגיש, מגורה ומגרד, כתמים, כתמי אקנה/פוסט אקנה חומים אדומים הנלווים לאקנה, יש טיפול, ופתרון עם אפקט מצטבר ולאורך זמן ללא שינוי באורך החיים שלך – ללא שינוי בתזונה שלך – ללא ויטמינים!

לא מאמין/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש באתר הבית ולהתרשם מעל ל- 80 המלצות לקבל טלפון להתקשרות ולהיווכח שיש פתרון לאקנה בגב, אקנה בישבן, אקנה בפנים ללא ויטמינים – ללא שינוי בתזונה – וללא שינוי אורך החיים שלך…!

מולטיויטמינים לא משפיעים על הבריאות – YNET

שלושה מחקרים חדשים מאשרים מידע שהיה קיים ממחקרים קודמים – נטילה יומית של מולטי ויטמינים אינה מועילה לגוף, אינה מונעת מחלות ואינה משנה את מהלכן. יותר ויותר מחקרים מהשנים האחרונות מוכיחים שוויטמינים לא רק שאינם מונעים תחלואה או תמותה, אלא עלולים לגרום לתופעות לוואי מסוכנות.

אקנה וגנטיקה הגנים מגבירים את הנטייה של אדם לפתח אקנה ומשנים את המצב הפיזיולוגי בעור והופכים אותו לרגיש יותר להורמונים וגורמים אחרים, כך למשל:

הגנים משפיעים על רמת רגישות העור להורמונים המשפיעים על התפתחות אקנה על עור בריא. עור בעל נטייה גנטית לאקנה, מיצר יותר חלב/שומן והוא בעל קצב מהיר של צמיחת תאי עור.

הגנים משפיעים על כוח התגובה הדלקתית לחיידקים. אנשים הסובלים מאקנה הם בעלי תגובה דלקתית חזקה יותר לחיידקים הקיימים באקנה (באקנה יש שני סוגי חיידקים).

הגנים משפיעים אף על ייצור חומרים כימיים אנטי דלקתיים בעור עם נטייה לאקנה – ובמקרים הקשים מופיעה אקנה קשה עם פרונקלים/ציסטות באזור הפנים, הקרקפת, הגב החזה הישבן והמפשעות. פצעים אדומים גדולים נפוחים וכואבים.

בשל גורמים אלו, אדם נוטה לסבול מאקנה בעוד שאצל אחרים לא תתרחש ולא תופיע אקנה.

הגורמים לאקנה

החוקרים גילו כי גנטיקה, חיידקים, תזונה, קוסמטיקה, איכות סביבה, הורמונים ומתח הם הגורמים העיקריים של אקנה. גורמים אלו בשילוב מלא, או כל אחד מהם בנפרד, עלולים להשפיע על העור.

בעוד שהגורם הגנטי המדויק של אקנה עדיין אינו ברור, מחקרים קובעים באופן חד משמעי, לאחר בדיקות על אנשים בעלי היסטוריה של אקנה משפחתית חמורה, כי התופעה אכן עוברת בתורשה. ולא חייבת להגיע מהמעגל המשפחתי הקרוב יותר.

ולכן בטיפולי אקנה עם טכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF הניתנים על ידי :

את/ה לא חייב/ת לשנות את אורך החיים שלך – את/ה לא חייב/ת לשנות את התזונה שלך – את/ה לא חייב/ת לקחת כדורי ויטמינים.

תוכנית 4 השלבים לטיפול באקנה.

ללא תופעות לוואי – ללא בדיקות דם – ללא תרופות – ללא פגיעה בכבד

1. טיפול קוסמטי לניקוז ניקוי וספיחת שומנים, טיפול המונע זיהומים ומאזן את הפרשות החלב, השומן, משפר את מרקם העור ומסייע לניקוי, חיטוי וכיווץ הנקבוביות, מניעת יובש גירוי גירוד איחוי וריפוי.

2. טיפול בטכנולוגיית IPL – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF ללא תופעות לוואי וללא תרופות, טיפול המומלץ אף ע"י רופאים. מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב- 80% לעיתים גם יותר מאקנה בכל אזור בגוף.

טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL – קרן אור, טיפול חדשני לאקנה פצעי הבגרות בבני נוער ובמבוגרים היחיד שהורס באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה P. ACNE המונע את הצורך בשימוש בתרופות רואקוטן ואנטיביוטיקה – מינוציקלין , היחיד שעושה את אותה פעולה של כדור הרואקוטן "מייבש את הסבום השומן שמייצר החיידק" . הטיפול באמצעות מקורות אור יעיל ואטרקטיבי לטיפול באקנה דלקתית ומהווה אלטרנטיבה לטיפול מקומי באמצעות תרופות ומשחות שלא נתנו מענה מספק לריפוי הנגעים.

התוצאות מוכיחות כי ברב המקרים נרשמה הצלחה בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL –הטיפול הפחית את הסבל, ריפא את הפצעים, החליק העור ומנע צלקות וכתמים לאורך זמן.

3. תכשירים היפואלרגניים, ופרא-רפואיים המותאמים אישית, בטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הגב, הישבן והפנים. המסייעים לאזן את הפרשת השומן ומונעים היווצרות קומודונים/שומנים/שחורים ופצעים חדשים לאורך זמן. התכשירים ממיטב המעבדות המקצועית בארץ ובאיכות גבוהה מתאימים ביותר לאקלים הישראלי ומאושרים ע"י משרד הבריאות.

4. תוספי תזונה (לא ויטמינים) ייחודיים המהווים מקור לרכיבים תזונתיים רבים העובדים על סימפטום הבעיה. מכילים פרוביוטיקה איכותית לטיפול בבעיות עור וחיזוק מערכת החיסונית, הנותנים פתרון יעיל לאקנה על רקע אלרגי – דלקתי – זיהומי.

הטכנולוגיה המתקדמת והמיושמת ב- IPL בשילוב טכנולוגיית גלי רדיו RF מתאפיינת ברמה בטיחותית גבוהה עם אפקט מצטבר ולאורך זמן. אין צורך בשימוש במשחת אלחוש והרדמה.

הוסף תגובה