טיפים לבחירת מלון בוטיק בצפון

בשנים האחרונות ניתן לראות כי צצו כפטריות אחר הגשם מלונות בוטיק בצפון שמציעים לאורחים שלהם עולם ומלואו. רבים אינם יודעים כי מלונות בוטיק בצפון שונים האחד ממשנהו בעיצוב שלהם, במנות האוכל אותם הם מגישים בחדר האוכל, ביחס האישי לאורחים ולכן הבחירה של מלון בוטיק בכל הארץ צריכה להיעשות בזהירות ומחשבה יתרה.

מאמר זה יעזור לכם בכך לאחר שבחרתם את המקום של החופשה הלא הוא אזור הצפון ולא דווקא מלון בוטיק בירושלים למשל. יש מספר טיפים שעליכם להכיר על מנת לבצע בחירה מושכלת מתוך מבחר המלונות הקיימים גם אם אתם בוחרים באחד ממלונות ירושלים עליכם גם להשקיע זמן רב בחיפוש.
חופשה בצפון המדינה
לחופשה בצפון המדינה יש יתרונות רבים בגליל למשל פזורים מגוון רחב של מלונות בוטיק בצפון לעומת ירושלים ניתן ליהנות מרוגע ושלווה מאטרקציות מדהימות שקיימות אך ורק בצפון.
  אזור זה מהווה עליה לרגל בעיקר בגלל השקט והשלווה שיש להציע לעומת ממלונות בירושלים שפזורים בתוך השכונות עצמם ולעיתים ממלון בוטיק ירושלים ניתן לשמוע רעש רב שאינו מתאים לחלק מהאנשים שרוצים לנוח בשלווה ולהתרחק מהמולת העיר.
טיפים למציאת מלון בוטיק בצפון
מיקום המלון
אחד החסרונות במלונות בוטיק בצפון לעומת מלון בוטיק בירושלים הוא מלון בוטיק ירושלים קרוב במיוחד לרכבת הקלה. בעוד שעל אזור הצפון לא ניתן לומר כך ולכן יש לבחור את המלון הקרוב ביותר למקום ישוב ולאטרקציות שבהם אתם מעוניינים. כך תוכלו ליהנות מהחופשה מבלי לבזבז כסף על נסיעות מיותרות.
מתקני המלון
 מלון בוטיק בירושלים מציע מגוון רחב מאד של אטרקציות בתוך המלון לכן חשוב לגלוש אל האתר של המלון ולבדוק מראש אלו אטרקציות נמצאות בין כתלי המלון כמו ספא או בריכה פרטית.
אוכל
מלונות בתל אביב – בדרך כלל רבים כאשר הם מזמינים חופשה בבית מלון גם במלון בוטיק בירושלים הם רק מזמינים ארוחת בוקר ולכן חשוב מאד לבדוק היטב כי יש אופציות שונות לארוחות בחוץ במסעדות או סופר ליד על מנת שלא תישארו רעבים זכרו תכנון מראש יהפוך את החופשה למושלמת.

 

הוסף תגובה