טיפים להכנת מודעות ממוקדות היטב- פרסום בגוגל אדוורדס

בעלי עסקים רבים מכירים בחשיבות פרסום בגוגל לצרכי חשיפה מיטבית לקהל היעד המחפש אותם מידי יום ביומו. חלקם מכינים את קמפיין הפרסום בעצמם בעזרת ההדרכה היעילה הניתנת ברשת על ידי גוגל או מוסמכי הדרכה. עם זאת, לעיתים לא מקפידים מספיק בנושא הכללים הבסיסיים ליצירת מודעות ממוקדות ואפקטיביות. מסיבה זאת הבאנו בפניכם את הטיפים הבאים לשימושכם:


טיפ ראשון – קריאה לפעולה:

רצוי מאוד שמודעתכם תסתיים או לפחות תכיל קריאה לפעולה. לרוב זו מופיעה לאחר או יחד עם תועלות המוצר או השירות. אם ציינתם את התועלות שאתם מספקים בבירור והוספתם קריאה לפעולה ברורה- הצגתם את כוונתכם בצורה שאינה משתמעת לשני פנים. דרך הקריאה לפעולה אתם עשויים אף "לכוון" את מודעתכם לגולשים הנמצאים בשלבים השונים בתהליכי הקנייה. בעוד שביטוי כמו השווה מחירים או חפש עשויים להתאים יותר לכוונת גולש אשר נמצא בשלב מחקר שווקים ובירור, ביטויים אחרים כמו רכוש, התקשר או קנה מכוונים לדפי נחיתה המציעים פעולת המרה ברורה אחרת.


טיפ שני – הכלת מילת המפתח אותה חיפש הגולש במודעה המוצגת לפניו

תכנון נכון של קמפיין מודעות על נגזרותיו- קבוצת מודעות ומודעות המופיעות לפי מילות מפתח ספציפיות, עשוי לעזור באופן ניכר לנראות המודעה בין מודעות המתחרים. כאשר הביטוי שהגולש חיפש, ביטוי אשר נמצא בתודעתו מופיע לפניו באותיות מודגשות- סביר שהדבר יבלוט הרבה יותר מאשר במקרה ותוצג מודעה ללא אותיות המדגישות את מילת המפתח. למעשה ניתן, בעבור הביטויים החשובים ממש לבנות מודעות ספציפיות ומותאמות אישית, פר ביטוי- פעולה זו, כשלעצמה תסייע למודעה לבלוט כאמור ובנוסף סביר שתסייע בציון האיכות של המודעה כך שבסופו של יום, מודעה ממוקדת מילת מפתח (או קבוצה קרובה של מילים) עשויה לסייע, לכם המפרסמים, לשלם פחות.


טיפ שלישי – הכן מודעות פשוטות ועם זאת מושכות

כיצד המוצר או השירות שאתה מציע שונות מהצעת המתחרים? ללא ייחודיות למוצר או שירות לעסקים רבים אין קיום. הדגש את הבידול והיתרונות שעומדים לרשותך כבר במודעה- תאר את ההצעה היחודית שלך או המבצע שאתה מספק וערכים מוספים הבאים איתם.


טיפ רביעי – הוסף מחירים ופרט על המבצעים אם ניתן

ככל שללקוח הפוטנציאלי יש יותר מידע מהמודעה המתפרסמת בגוגל אדוורדס כך עדיף- אינכם מעוניינים כי מי שאינו מוכן לשלם את המחיר שאתם מציעים ילחץ- אם המחיר הוא אטרקטיבי והתועלות לצידו, אין סיבה שתשלמו על קליקים מיותרים שלא כצורך רק בשביל שלבסוף הגולש יתאכזב מההצעה ויצא מהדף מבלי שיממש את המטרה לשמה כיוונתם אותו. נהגו בשקיפות והלידים שתקבלו מהמודעה יהיו איכותיים יותר.

הוסף תגובה