קידום אתר בגוגל

אחת השאלות הרבות בהן בעלי עסקים מתלבטים בזמן האחרון היא האם להשקיע את הכסף שמיועד לשיווק באינטרנט בקידום אתר בגוגל או בשיווק בפייסבוק. כדי להבהיר את הדברים ניתן דוגמה: נניח יש לי חנות צעצועים, במקרה הזה, שיווק בפייסבוק יהיה לפתוח קבוצה עם פרופיל של העסק, לצרף חברים, להציע מבצעים, כביכול להחזיק פרופיל חברתי פעיל ועשיר בפייסבוק. לא ניכנס כרגע לשאלה האם זה טוב או לא טוב, אלא רק דוגמאות כרגע.

לעמוד ראשון במילה צעצועים, כשגולשים ירשמו בגוגל צעצועים, אחד האתרים הראשונים שיעלה יהיה האתר שלי. עכשיו שאנחנו מבינים את שני המושגים בואו נתקדם קצת. מה יותר חשוב, קידום האתרים בגוגל או שיווק בפייסבוק? אם התשובה שלכם היא ששניהם חשובים, זה ברור. בכל זאת נניח שאתם צריכים לבחור רק אחד: מה הייתם בוחרים? שיווק בפייסבוק או קידום אתר בגוגל?

לכל אחד מהמסלולים הללו יש את היתרונות והחסרונות שלו, אם כי שניהם מעולים. קידום אתרים הוא כלי שבנוי למאסות, תהיה בין הראשונים בגוגל, אלפי גולשים נוספים יגיעו אליך מעבר למה שאתה רגיל, האם תצליח להמיר את כל הגולשים הללו לכסף, תלוי בך. זה בדיוק קידום אתרים, אנחנו נביא לך המוני גולשים, אתה תדאג לעשות איתם משהו.

אם עושים השוואה בין קידום אתרים באינטרנט לשיווק בפייסבוק, ניתן לראות שגם שיווק בפייסבוק הוא כלי מאוד כללי, שיורה לכל הכיוונים אך לא מבטיח שום תוצאות מדויקות. רוצים להביא גולשים מהפייסבוק אל תוך האתר שלכם? אין שום בעיה, אנחנו נדאג לכך שזה יקרה, השאלה היא האם כל הגולשים הללו מנסים לקנות את המוצרים שאתם מוכרים? זה כבר שאלה אחרת לגמרי, שהתשובה עליה, עדיין לא ניתנה.

אז עכשיו בעצם חזרנו להתחלה, מה הייתם בוחרים קמפיין מעולה של קידום אתר בגוגל או קמפיין מקצועי של שיווק בפייסבוק? אני מניח שהתשובה היא שהייתי רוצה לדאוג לשירותי קידום אתרים בטווח הארוך של מעל לחצי שנה, מצד שני גם הייתי רוצה קמפיין בפייסבוק.

הוסף תגובה