טיפים שיחסכו לכם כסף בצביעת דירה

צביעת דירה היא מהפעולות הנפוצות ביותר בישראל. עלויות נמוכות, זמן ביצוע מהיר מאוד ותוצאות שלא משאירות מקום לספק, הופכים את הצביעה לאחד מפעולות השיפוץ המועדפות על ידי בתי אב רבים.

חברת "סילבס צבעים" ריכזה בעבורכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם לחסוך כסף בצביעת ביתכם ומעבר לכך – לעשות זאת באופן חכם ונכון.

רכישת צבעים

כולנו יודעים – כשזה מגיע לבית שלנו אנו רוצים את הטוב ביותר. עבודות צבע אינן שונות וצרכנים רבים נוהרים ומשקיעים סכומי כסף גבוהים על צבעים שזה אתה יצאו לשוק בטענה שיש להם יתרונות כאלה ואחרים. אנו ממליצים להימנע ממחול השדים ולבחור בצבעים איכותיים של אחת החברות המוכרות כדוגמת נירלט, טמבור או יעקובי. אינכם צריכים לבחור בצבעים שזה עתה יצאו לשווקים והצבעים המוכרים יעשו את העבודה בצורה מעוררת השתאות. דוגמאות לצבעים הללו: סופרקריל, נירוקריל ודומיהם.

בחירת צבעים לצביעת דירה

צובעים את הבית בשתי שכבות ולא פחות

אנשים רבים נוטים לצבוע את הבית בשכבת צבע אחת. זו טעות שמלווה בשני חסרונות עיקריים: הראשונה – הגימור לעולם לא יהיה באותה הרמה. השנייה – עמידות הצבע על הקירות לא תהיה לאורך זמן ויתכן שתצטרכו לחזור על הפעולה בתוך שנה עד שנתיים. מעבר לכך, אנשים אינם יודעים שצביעת שכבה שנייה קלה הרבה יותר ודורשת פחות מאמץ וזמן. אז בפעם הבאה שאתם צובעים את הבית זכרו – שתי שכבות.

אל תזלזלו בהוראות היצרנים

על מנת שאיכות העבודה תהיה ברמה גבוהה, עליכם להקפיד ולעבוד על פי הוראות היצרנים. הקפידו על יחסי דילול כמצוין וחשוב לא פחות – הקפדה על זמני ייבוש בין השכבות ולאחר ביצוע התיקונים במרק.

השקיעו בתיקונים

אחת המשימות שדורשות הקפדה ואיך נאמר זאת בעדינות – לא ממש מהמשימות הנעימות, היא תיקון הקירות. תיקון חורים וסדקים, החלקת קירות כשצריך וכדומה, הן פעולות ממושכות, לעתים בעלות מאפיינים פיזיים ולכן הרבה אנשים מעדיפים פשוט לדלג עליהן או בעגה העממית – לחתוך פינות. אז לפני שאתם חותכים פינה זכרו שתוצאות הצביעה תלויות באיכות התיקונים שתבצעו ומעבר לכך – אם התיקונים לא יוחלקו ויצבעו כמו שהם, יישארו בקירות סימנים – זכר לאותם תיקונים ואם תרצו לפתור אותם – תצטרכו לחזור על פעולת התיקון – לעתים מהשלב ההתחלתי. אם אתם מאמינים שלפניכם תיקונים מורכבים, מומלץ לשקול העסקה של צבעי. תוכלו לקרוא על השיקולים ועל הדרך לבחור צבעי במדריך זה.

מה עם התקרה?

לעתים קרובות אנשים מתייחסים לתקרה כאילו שהיא לא חלק מהדירה שלהם ונוטים לדלג על צביעתה. זה נכון שהשחיקה של התקרה ביחס לקירות נמוכה יותר אך יחד עם זאת, עליכם לזכור שצביעת התקרה עשויה ברוב המקרים לתרום לתחושה הכללית של התחדשות ושדרוג המראה הכללי. אנו ממליצים לצבוע את התקרה בצבעים מותאמים – כאלה שנקראים "נושמים" שמסוגלים להיפתר מלחות ורטיבות אם ישנם.

הקדישו די זמן

צרכנים רבים נוטים להעריך משימות כדוגמת צביעת דירה בהערכת חסר. דירה שצביעתה לוקחת בממוצע שלושה ימים לאדם לא מיומן, יכולה לקחת ארבעה ויותר. לכן, אם החלטתם לצבוע את הדירה בעצמכם, אנו ממליצים לקחת מקדם הגנה – דבר שימנע לחץ שיביא לביצוע צביעה לא איכותית. אנו מאמינים שצביעת דירה עשויה להיות משימה מהנה – כל עוד אינכם לחוצים ולכן החשיבות של תכנון הזמן והמשימות גבוהה מאוד.

המדריך נכתב בשיתוף חברת סילבס צבעים המציעה שירותי צביעה מקצועיים לבית

הוסף תגובה