יום כיף לצוות העובדים – 5 טיפים איך לדאוג שיהיה באמת כיף…

יום כיף לצוות העובדים – 5 טיפים איך לדאוג שיהיה באמת כיף…

ארגון והפקת יום כיף לצוות עובדים/חברה טומן בחובו לא מעט אתגרים וקשיים הנוגעים לרוב למציאת הקונספט האידאלי לאירוע ובילוי שיהיה נכון ומתאים לכלל צוות העובדים אשר כולם, ללא יוצא מן הכלל, יוכלו להפיק ממנו הנאה מירבית.

ההשקעה הגדולה ביותר לא תעמוד לזכות המארגנים שדאגו להסיע את כלל העובדים אל נהר הירדן לשיט קייקים אתגרי, רק כדי לגלות שלפנינה מהנהלת חשבונות אין כוונה ללבוש בגד ים ליד כל עובדי החברה או למושיקו מהתפעול קיימת חרדת מים ולמחצית מהעובדים (לרוב, החלק הנשי אבל לא בהכרח) יש בעיה קשה של דימוי גוף. בדומה לכך, גם סיור בכדור פורח עשוי לגלות את המחביאים פחד גבהים והנסיעה לחדר בריחה מקומי עשויה "לחשוף" קלסטרופוביה…

אז איזה יום יהיה באמת כיף לכולם?

אז איך בכל זאת, אתם ודאי שואלים, יהיה ניתן לערוך יום כיף לצוות העובדים בחברה, יום שיהיה אטרקטיבי ומהנה אך לא יטמון בחובו מבוכה או סכנות מיותרות? המפתח טמון במציאת המכנה המשותף הנכון לכלל בני האדם, וככל הנראה גם לעובדי הארגון שלך – הנה חמישה טיפים חשובים שיעזרו לכם להניח את היסודות הבסיסיים והנדרשים בדרך להפקת יום כיף באמת מוצלח לכולם:

1. הכל במתחם אחד – חשוב להשקיע ולנסות למצוא את המקום האידיאלי ביותר שיספק את מרבית הצרכים עבורכם בלוקיישן ייחודי אחד. אין סיבה לטרטר את העובדים ממקום למקום בנסיעות ארוכות במהלך יום שנועד לבילוי והנאה, לכן כדאי לבחור מקום אשר מתאים מראש עבור יום כיף לחברות ולצוות עובדים, מקום מיוחד המציע שילוב של מרחב מתאים לפעילות חברתית, הרצאה או בידור וארוחה בלוקיישן אחד.

2. שמירה על קווי יסוד – העובדים יכולים להגיע ולהישאר במלבושיהם, אין צורך בבגדי ים או מחלפות מיוחדות, וכל אחד רשאי לשמור על אזור הנוחות שלו. הכיבוד מן הקפה בבוקר ועד לארוחה המפנקת חייב להיות כשר, על מנת שלא לפגוע או לקפח איש מן העובדים המקפידים על כשרות.

3. אטרקציות ובידור – יום כיף, בניגוד לערבי חברה או לאירועים עסקיים, אינו יכול להסתפק בבידור המוגש לו על ידי מנחה או כל גורם אומנותי אחר שנבחר  מבעוד מועד וחייב להיות אינטראקטיבי כלומר לשלב באופן ישיר ופעיל את העובדים. קיימות כיום חברות רבות אשר מתמחות בתחום ומפיקות פעילויות פנאי וסדנאות לעובדים, באמצעות רצף של משחקים המסייעים לעובדים לגלות טפח ועוד טפח זה על זה, לחבר את הצוות בדרכים של הומור ותקשורת וליצור פתיחות שתביא להצלחת היום מחד גיסא ולגיבוש העובדים לטווח הארוך מאידך גיסא.

4. אוכל, קדימה אוכל – אוכל, מה לעשות, הוא חלק בלתי נפרד מכל יום כיף ארגוני, כאשר במישור הזה חשוב להתאים הן את המזון והן את שיטת ההגשה למשך הפעילות המתוכננת ותוכנה. מומלץ לספק עמדת קפה ונשנושים קלים כבר משלב ההגעה של העובדים ולאורך הבוקר. מעבר לזה חייב היום לכלול לפחות ארוחה עיקרית אחת, לרוב ארוחת צהריים. חשוב להשקיע הן באיכות המזון, הן במגוון והן בתצורת ההגשה על מנת לספק לעובדים חוויה קולינרית המשולבת בשאר האלמנטים של היום.

5. שי צנוע לעובדים – שילובו של שי לעובדים לאות הוקרה מקובל מאוד בימי כיף וכן גם באירועים עסקיים, ומותיר טעם חיובי ומזכרת מן האירוע. מומלץ לבחור במוצר שימושי כדוגמת גאדג'ט עכשווי במיתוג של הארגון, מה שיתרום ליצירה ושימוש של תדמית חדשנית ומתקדמת.

את חמשת כללי היסוד להצלחה קיבלתם, מוזמנים להמשיך מפה בהפקת היום שלכם בהתאם לאופי וצרכי הארגון… לא לשכוח לשמור על חיוך לאורך הדרך, כי הכי חשוב שהכל יהיה בכיף!

הוסף תגובה