קופירייטר שיבקש מכם את המידע המקיף ביותר, גם יעשה עבודה טובה אחר כך

הקופירייטר אינו מומחה למחשבים. באותה מידה גם אין לו מושג במכונות כביסה, בייצור מזרונים, או בשיבוט ירקות. אחרי הכל, מדובר בניסיון של אדם חיצוני לגמרי (שיודע אמנם "מעט על הרבה"), להיכנס לראש שלכם, לרדת לעומקו של המוצר, לקלוט את היתרונות הגלומים בו, ולהוציא תחת ידיו מוצר מוגמר, שימכור אתכם בצורה הטובה ביותר.

קופירייטר שיבקש מכם את המידע המקיף ביותר אודות השוק בו הנכם פועלים, ויבקש להבין את החזקות והחולשות שלכם, מן הסתם גם יעשה עבודה טובה אחר כך.


באדיבות יערה הולצמן, המילה האחרונה, כתיבה שיווקית וקופירייטינג

הוסף תגובה