ישבן ללא פצעים/ללא אקנה תוך זמן קצר? לא אמיתי|איריס לוי

הידעת, כי בפצעי האקנה ניתן להבחין בשני חיידקים הגורמים לגירוי העור ולתגובה דלקתית ומוגלה אקנה/פצעי בגרות גם באזור הישבן והמפשעות:  

הפרשת שומנים יתרה מבלוטות החלב משתלבת עם תאי עור מתים (או מזהמים אחרים) ומביאה לסתימתם של זקיקי השערות. הפרשות השומן מצטברות תחת הנקבובית הסתומה, ומספקות  Propionibacterium acnes  סביבה נוחה להתרבותו של חיידק האקנה

ואכן, בפצעוני האקנה ניתן להבחין בעיקר בשני חיידקים: "פרופיוני בקטריום אקנה" המשגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור  –  propioni bacterium acnes

ו"סטפילוקוקוס אפידרמידיס". staphylococcus epidermidis המשגשג אף הוא בתעלות זקיקי השיער. חיידקים אלה מפרקים  בעזרת אנזימים מסוג ליפאז את השומנים שבחֵלֶב (בלוטות השומן) והופכים אותם לחומצות שומן חופשיות שעלולות לגרום לגירוי העור, ויצירת תגובה דלקתית ומוגלה – אקנה פצעי בגרות .

ולצערי ההבטחה לטיפול קצר לפצעים בישבן/אקנה בישבן אינה אמיתית ואינה מציאותית מכוון שלא ניתן להרוס בזמן קצר את אותם החיידקים P.ACNE הגורמים העיקריים לפצעים, פצעונים, פרונקלים, כתמים צלקות/חטטים בישבן ובמפשעות. 

זה לא קל – זה לא עובר מהר – ולא עובר בקלות – הטיפול באקנה בישבן ובמפשעות דורש סבלנות התמדה וטיפולים משמרים, אך בסוף הסדרה תקבל/י עור חלק למשעי, ללא פצעים, פצעונים, שחורים שומנים צלקות וחטטים בישבן.

עד 90% שיפור – בטיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF טיפול המומלץ אף על ידי רופאים.

ללא תופעות לוואי – ללא תרופות – ללא בדיקות דם – ללא פגיעה בכבד.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? סקפטית? לא מאמינה? הנך מוזמנת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעל 100 המלצות http://www.iris-levy.co.il/ממליצים של לקוחות מרוצים. ניתן לקבל טלפון להתקשרות ולהתרשמות.

ידוע שאקנה, הינה מחלה דינמית העלולה להתפרץ בכל אזור בגוף, כמו באזור הישבן והמפשעות. לקוחות רבות המגיעות אלי לא מבינות מדוע דווקא באזור הזה מתרכזים הפצעים, הפצעונים,השומנים, פרונקלים וכתמים כשבעצם הפנים שלהן נקיות וחלקות מאקנה.

ואכן, אקנה מופיעה בעיקר באזורי הגוף העשירים בבלוטות חלב, בלוטות שומן. אזורים אלו כוללים את הפנים, החזה, הכתפיים העורף והגב. אולם, אין זה מן הנמנע שתופעות האקנה תופענה גם במקומות אחרים בגוף – כמו בישבן. אזור מוסתר ופחות חשוף הנוטה להיות פחות מטופל כי לא רואים אותו…! פצעים בישבן עשויים להתפתח :

  • גנטיקה – לא חייבת להיות ממעגל המשפחתי הקרוב ביותר.
  • מזיעה
  • היגיינה נמוכה,
  • נקבוביות סתומות,
  • עור יבש או לחות כלואה,
  • ריבוי בפעילות ספורטיבית,
  • ישיבה מרובה וממושכת,
  • לבישת בגדים צמודים מבדים סינטטיים שאינם מאפשרים אוורור האזור,
  • חיידקים הנקראים: סטפלוקוקוס אואורוס (לעיתים גם סטרפטוקוקים)
  • ולעיתים אף מתגובה לטיפול בתרופות.

עלינו לזכור, שצלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא  טיפול מתאים.

הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון/או רשלני, עלול לגרום להתפשטות הדלקת לסיבוכים ולכיעור ניכר גם של אזור הפנים ולגרימת נזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור, צלקות מכוערות חטטים וכתמי פיגמנטציה חומים/אדומים הנראים לעין ועלולים להוות מטרד אסתטי ובעיה פסיכולוגית.

 האור הוא בטוח, לא מזיק לעור ואינו מייצר חום. אין דיווחים בספרות המקצועית על תופעות לוואי או נזק כלשהוא לעור בטווח הקצר והארוך. טווח ההשפעה יחסית מהיר, למרות שקיימים מקרים שדורשים זמן טיפול נוסף.

ולתאום פגישת ייעוץ חינם הנך מוזמנת ליצור עמי קשר ישירות לנייד 0558833337

 

 

הוסף תגובה