כדאי לדעת – לפני שבוחרים דלתות פנים לבית

אם אתם מחדשים את דלתות הפנים אצלכם בבית או בוחרים דלתות פנים לקראת כניסה לבית חדש, יש כמה דברים שכדאי מאוד שתדעו. דלתות פנים לבית זה לא דבר שמתעסקים איתו בתדירות גבוהה, וזה גם לא משהו שאפשר להקל בו ראש. החלפה של דלות כרוכה בהוצאות כספיות, זמן וכניסה של ספקים לבית – ולכן חשוב מאוד להכיר את הדברים לפני שבוחרים את הדלתות. הדבר אגב נכון גם לגבי אזורים אחרים בבית חדש או כזה שעובר שיפוץ – מטבחים, אמבטיות, ודלתות כניסה.

קו עיצובי אחיד
אחת ההמלצות שכדאי מאוד לקחת איתכם לאורך תהליך בחירת דלתות הפנים הוא שמירה על קו עיצובי אחיד. זה לא המקום לשחק עם עיצובים שונים לדלתות שונות בבית. במרבית הפעמים קו עיצובי אחיד ונקי לכל הדלתות הוא זה אשר יספק את המענה הטוב ביותר לשילוב עם יתר העיצוב של הבית. אחידות הכוונה בעיקר בצבע, אבל גם במרקם, בעובי ובסוגי הדלתות. נכון שלמיקומים שונים בבית יתאימו לעתים דלתות פנים מסוגים שונים עם מנגנונים שונים – וכן חשוב לבחור את הדלת הנכונה מבחינת הדגם. חשוב לשמור ככל שניתן על קו עיצובי אחיד תוך הבדלים מסוימים בין הדלתות ככל שיש צורך – לפי השימושיות. כך למשל עבור דלת הפנים של השירותים ניתן לשלב דלת עם חריץ תאורה.
ייחודיות
במקביל לשמירה על קו עיצובי אחיד, כן יש מקום לדלת פנים אחד להיות יותר מיוחדת. זו יכולה להיות דלת חדר העבודה למשל.
עמידות
ההמלצה היא לבחור דלתות אשר עמידות למים ולחות, עבור שטיפות הספונג'ה בבית, ועמידות לשריטות – אם יש ילדים קטנים בבית. אם חשוב לכם בידוד מפני רעשים חשוב לבחור בדלתות פנים עם מילוי מספק לבידוד העשויות מהחומרים המתאימים לשם כך.
עיקרון העמידות תקף בכל חלל בבית. בין אם מדובר על מטבחים, סלונים, דלתות כניסה או כל אזור אחר בבית, ככל שהתקציב מאפשר לכם עדיף תמיד לחתור לאיכות ועמידות, משום שדלתות פנים, מטבחים וסלונים משרתים אותנו לאורך שנים קדימה.
 
 

 

הוסף תגובה