כיצד ניתן לשרוד הליכי הוצאה לפועל בצורה מיטבית?

במציאות הכלכלית הקשה הרי שאנשים רבים עשויים להיקלע לקשיים ולחובות כלכליים בשלב כלשהו בחייהם. דווקא במצב זה נדרשת מהם ערנות רבה וטיפול בהליכי הוצאה לפועל כרוך באיסוף מסמכים וניירת רבה. לפיכך, עורך דין הוצאה לפועל יסייע לכם באיסוף כל המסמכים שיידרשו ויקל עליכם להתמודד במצב הקשה שנקלעתם אליו. שהרי תיק הוצאה לפועל הוא תיק כבד ולא מומלץ לשאת בנטל שלו לבד- זה הזמן לשכור את שירותיו המשפטיים של עורך דין הוצאה לפועל שיסייע לכם לצאת לדרך חדשה על אף הקשיים.

כאמור, הוצאה לפועל הינו תהליך של מימוש פסק דין הניתן לטובת הזכויות הכספיות בין שני צדדים. רשות ההוצאה לפועל יכולה לנקוט במספר דרכי פעולה. החל מהוצאה למכירה חפצים ונכסים של החייב, דרך עיקול שטח מגורים ועיכוב יציאה מהארץ ועד להגבלה על הרישיון נהיגה. (נציין כי מצב בו רישיון הנהיגה לא תקף, עלול לסכן באופן משמעותי את היכולת שלכם להתפרנס ולהתקיים במיוחד לאנשים שזהו עיסוקם ומקור פרנסתם היחידי). כל דרכי פעולה אלו כמובן פוגעים ביכולת החייב לשלם את חובותיו.
 אין ספק כי הליכי הוצאה לפועל הינם מייגעים, אך בכדי לבצע אותם בצורה הטובה ביותר, ראוי וכדאי לשכור את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל אשר מתמחה בתחום ויוכל לסייע לכם כבר מהשלבים הראשונים של מכתב התראה לפני נקיטת הליכים. חשוב להיות מודעים להשלכות המשפטיות ולא להתעלם מהמכתבים שמקבלים, כי השלב הבא הנדרש, באם לא שולם החוב, הוא פתיחת תיק הוצאה לפועל. לפיכך, אם לא מטפלים בזה בזמן, אתם עלולים למצוא עצמכם מהר מאד מתמודדים מול מספר תיקים בהוצאה לפועל כאשר כל אחד ינקוט נגדכם בהליכי גבייה, עיקולים והגבלות. לפיכך כבר בשלב זה, בו מתמודדים מול חובות ותיקי הוצאה לפועל, חשוב לפנות לעורך דין הוצאה לפועל או המוכר גם בשם עורך דין חדלות פירעון אשר יגן עליכם ויעזור לכם להסדיר את החובות ולצאת לדרך חדשה תוך התאמת אסטרטגיה משפטית חכמה הכוללים תכנון מהלכים אשר יובילו אתכם לפירעון החוב וליציאה לחיים חדשים.  
חדשות bn
 

 

הוסף תגובה