כלי רכב תפעולי חשמלי כריקשה או טוקטוק

למה קוראים לטוקטוק, כרכב תפעולי, טוקטוק? ובכן, יש שיגידו כי זה קשור לטוקטוק שניתן לראות במזרח, בעל מנוע שתי הפעימות והצליל שהוא עושה. אך הטוקטוק שרואים במזרח, זה לא בהכרח הטוקטוק שרואים בישראל. שכן, יש לא מעט דגמים של רכבים תפעולים, כל אחד ברמת הטכנולוגיה שלו, ברמת העמידות והתפעול שלו.

הריגשה החשמלית שניתן לרכוש בישראל

טוקטוק, או ריגשה, מן הסוג שרואים בישראל – אמורה להיות יותר בטוחה, יותר שקטה, ויותר ידידותית לסביבה, בין היתר, הודות להיותה רכב חשמלי. ועם זאת, יש לבדוק, כל ריקשה בפני עצמה, על מנת לוודא שהיא יכולה לשאת משקל, ועוד למרחקים ארוכים יחסית ובמהירות גבוהה יחסית. יש לזכור שלא מדובר בקרוואן,  שכן קראוון בהחלט מסוגל לקחת משאות יחסית כבדים למרחקים ארוכים, והוא לא בהכרח חשמלי.

לבדוק אם מדובר ברכב תפעולי שיכול להתאים
רכב תפעולי, כרכב חשמלי, יכול לנשוא מאות קילוגרמים כביכול. אם כי, יש לבדוק כל דגם בפני עצמו ולראות, אם הוא בהחלט מסוגל לעשות זאת לטווח הארוך ועדיין לשמור על עמידותו ואף חזותו הנאה. באופן כללי, ריגשה יכולה לעלות בסביבות 20,000 ₪, אם כי, אפשר להמשיך ולשדרג ולבדוק דגמים קצת אחרים שאולי קצת יותר יקרים בייחוד אם הם באמת יכולים להתאים למטרה של נשיאות משקל למרחקים, ולשמור על צורתם ואיכותם.
יש שיגידו, שככל שהריגשה אמורה לשמש לטווח הארוך, ורוצים שהיא תחזיק את צורתה, ויש עניין להשתמש בה גם עבור נשיאת משאות וגם עבור מרחקים יחסית ארוכים במצטבר – שכדאי לרכוש אחת איכותית. אחת מתאימה, שבאמת יכולה לעשות זאת. ועם אפשר, שאפשר לתחזק אותה במידה פחותה יחסית, ושהמבנה שלה נשאר תקני לאורך זמן.

לבדוק את איכות הדגם
רכבים תפעוליים – יש שיגידו כי רכב תפעולי איכותי, כריקשה, יכול להוות השקעה זולה יחסית ומשתלמת, כאשר מדובר ברכב איכותי, יציב ועמיד. הרכב יכול להגיע עם פנסי תאורת לילה ולנהיגת חורף ביום, קל לתפעול ותמרון בשטח תפעולי. יש לבדוק את מערכת הבלמים, את דרישות התחזוקה ואת היכולות הממשיות של כלי הרכב.

 

הוסף תגובה