כל מה שחשוב לדעת על דלתות בעיצוב הבית

דלתות מה לעשות הן חלק בלתי נפרד מחיינו. הן מספקות לנו חיץ ופרטיות, מבודדות מרעשים, מנטרלות הסחות דעת ומגנות מפני רוח וגשם. הן אלמנט מרכזי בעיצוב הבית ובתכנון שלו ואין פלא שיש כל כך הרבה אפשרויות וחידושים בעולם הדלתות. כאשר אנו מדברים על דלתות בעיצוב הבית הכוונה היא לדלת הכניסה הראשית, לדלתות פנים הבית, והן לדלתות אשר מחפות על ארונות המטבח והאמבטיה. לא תמיד אנחנו מקדישים מספיק מחשבה ותכנון בבחירה חכמה של דלתות – ולכן ריכזנו לפניכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא. הדבר רלוונטי עבורכם בייחוד אם אתם מתכננים בית חדש או משפצים ומחדשים את הבית.

דלתות של מטבחים
כאשר מדובר על דלתות בארונות המטבח יש גיוון ואפשרויות רבות. יש דלתות מתקפלות, יש נפתחות ויש דלתות חצי שקופות. יש גם אפשרות להשאיר חלק מהארונות ללא דלתות מטעמי עיצוב או נוחות, ויש גם דלתות כפולות או כאלו שלא נטרקות עד הסוף משום מנגנון בטיחות המשולב בהן לבתים בהם יש ילדים קטנים. יש דלתות כבדות ויש קלות משקל – וחשוב לבצע את הבחירה הנכונה עבורכם. דלתות ארונות המטבח הן כמובן גם חלק מרכזי מהעיצוב הכולל של המטבח כולו, ולכן גם בחירה של צבע וחומר היא משמעותית.
בהקשר הזה נציין טיפ קטן וחשוב: לעתים ניתן להסתפק בחידוש של דלתות הארונות של מטבחים, על פני חידוש ושיפוץ של כל המטבח כולו. הדבר גם זול יותר ולעתים נכון יותר, לפני שרצים לשפץ את המטבח כולו.
דלתות פנים
דלתות פנים לבתים קיימות במגוון של עיצובים וסגנונות. תוכלו למשל לשלב דלת אטימה לרעשים עבור חדר עבודה או לבני הבית אשר לומדים בחדר במהלך שנת הלימודים. תוכלו למשל לשלב דלתות הזהה, במקום דלתות נפתחות, בבתים קטנים עם מרחב מצומצם ומסדרון צר. קשת האפשרויות היא רחבה מאוד, וכמובן שהכל בהתאם גם לתקציב.
 

הוסף תגובה