כל מה שרציתם לדעת על מלגזה חשמלית והתביישתם לשאול

טוקטוק – מלגזה עם בעירה פנימית משמשת לרוב לשם הגדרה חיצונית, משום שהיא מונעת באמצעות פרופאן, בנזין, גז טבעי דחוס או סולר, ובמקרה שונה הייתה יותר מדי מזיקה ליחידים שהיו פועלים באותו המקום.

 

האם מומלץ לבחור מלגזה חשמלית?

מאוד מומלץ לבחור מלגזה חשמלית, שניתן לעשות בה שימוש בכל חלל, והיא מונעת באמצעות סוללות, כמו גם הרבה יותר זולה לתפעול לעומת המלגזה אשר מונעת על ידי גז. יתרה מזאת, המלגזה החשמלית שקטה יותר בצורה ניכרת בעת הפעלתה, דבר שבתורו מפחית את אלמנט זיהום הרעש בסביבת המחסן.

לפי מה תבחרו עגלות משטחים?

ריקשה – במידה והגעתם להחלטה לרכוש עגלות משטחים חשמליות בשביל המחסן שלכם, כדאי קודם כל לקבל המלצות מבעוד מועד עליהן, ולבחור בסוג הכי איכותי, שיתכתב בהצלחה עם הדרישות, המאוויים או הצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר, ובשל כך יש לוודא בחירת העגלה של המשטחים החשמלית מספק מהימן, שיהיה באפשרותו לספק אחריות, שירות לקוחות מקצועי, וכיוצא בזאת.

האם זה יקר מדי להחזיק קלנועית?

זה ממש לא יקר מדי להחזיק ריגשה. הנסיעה עליה נוחה וידידותית למסגרת התקציב שלכם, והרכישה שלה הרבה יותר זולה מבחירה ברכישה של כלי רכב קונבנציונלי. זאת ועוד, אף ההוצאות השוטפות בגין צריכה או תחזוקה שלה הרבה יותר מועטות מכלי רכב מסורתי.

האם טעינה של רכב חשמלי תקל על ניהול הזמן שלכם?

רכב תפעולי – באם אתם בעלי כלי רכב רגיל, בוודאי יצא לכם כבר לבזבז זמן משווע בהמתנה בתחנת הדלק בזמן שיא. בנוסף לכך, תכנון למלא את מכל הדלק כאשר הנכם מתעתדים להגיע למקום העבודה שלכם יכול לגבות מחיר יקר של איחור לעבודה. לעומת זאת, כל זה לא יקרה בתור בעלים של רכב חשמלי. לא עוד להמתין יותר מדי זמן בתחנת הדלק, כי אם אפשר להטעין את הרכב החשמלי בבית למהלך בין ארבע לבין חמש שעות, ולנהוג בו ללא דיחוי. בעצם, הבית שלכם הוא מקור מצוין אשר מחליף לאלתר את תחנת הדלק המסורתית.
 

הוסף תגובה