כמה דברים שכדאי לדעת כשבוחרים באיפור מקצועי:

1. חשוב מאוד לעשות איפור ניסיון מספר שבועות לפני החתונה. איפור הניסיון יבטיח שהמאפר/ת יודע/ת בדיוק איך את רוצה להראות ואת תוכלי להתרשם ממראה האיפור, מעמידותו וכן ממקצועיות המאפר/ת ומהכימיה ביניכם – שהיא חשובה לא פחות מהאיפור עצמו. בנוסף, אם את לא מתאפרת בדרך כלל, יהיה לך זמן להתרגל לתחושת האיפור על פנייך וכן, תוכלי לשלול תגובות אלרגיות לחומרי האיפור השונים.

2. מומלץ לעשות תיאום ציפיות מול המאפר/ת, אפילו בכתב, כדי למנוע אי הבנות. האיפור ביום החתונה לא יצא זהה ב 100% לאיפור הניסיון (לרוב, ביום החתונה הכול נראה יפה יותר:)), ובכל זאת, חשוב שהרעיון הכללי (הגוונים, הבסיס וסגנון האיפור) יהיה ברור לשניכם וכן הפרטים הטכניים כמו השעה בה אתם מתחילים באיפור,מקום ההתארגנות, המחיר וכ"ו.
3. כדאי שתגיעי לאיפור הניסיון לבושה בחולצה בגוון שמלת הכלה שלך, כך תוכלי להתרשם מהמראה הכללי באופן הטוב ביותר.
4. במעמד איפור הניסיון, אם האיפור לא לטעמך, אל תתביישי לבקש איפור נוסף עד שיקלעו לשביעות רצונך (זו גם אחת הסיבות לכך שאיפור כלה עולה מעט יותר מאיפור ערב רגיל). גם אם המאפר/ת אומר/ת לך שהאיפור הזה הוא "פשוט את" – ואת אינך מרגישה "את" , אל תתפתי, עמדי על שלך, לא פחות חשוב מלהראות טוב זה להרגיש טוב בעיקר ביום ארוך, חשוב ומרגש כמו זה.

הוסף תגובה