כמה מרוויח איש סייבר?

כמה מרוויח איש סייבר?

כמה מרוויח איש סייבר? למה מומלץ ללמוד את המקצוע?

רוצה לדעת כמה מרוויח איש סייבר? מעוניין לדעת מהי משכורת איש סייבר ומדוע כדאי לך ללמוד את התחום ? מכללת iNT מזמינה אותך לתאם פגישת הכרות עם יועץ לימודים כדי לקבל מידע על מסלול ללימודי הכשרת מומחי סייבר, קורס מקצועי ומעמיק המעניק את כל הידע והכלים הנדרשים כדי לעבוד בעולם הסייבר בארץ והעולם כולו.

כאשר מעוניינים לענות על השאלה מהי משכורת איש סייבר כיום בתחום אבטחת המידע, תחום ההולך ומתפתח במהירות עצומה, כדאי לדעת כי על פי נתונים שנאספו משוק ההייטק הישראלי עולה כי משכורת איש סייבר ממשיכה לעלות בהתמדה בשלוש השנים האחרונות בשיער של 1.5% עד 5% מדי שנה, וזאת לאור הביקוש הרב למומחי סייבר ואבטחת מידע. עם שכר התחלתי של 15,000-20,000 ₪ בחודש אפשר להבין מדוע צעירים רבים בוחרים ללמוד קורס סייבר ומדוע בוגרי הקורסים של מכללת iNT  נחטפים לעבודה ונהנים מתנאים טובים מאשר בוגרי מכללות אחרות. זה לא אומר שמכללות אחרות פחות שוות, זה עיניין של זמינות הקורסים, מיקום המכללה, שעות ולפעמים אפילו שם המרצה שמלמד בקורס, יכול להשפיע.

משכורת איש סייבר ממשיכה לעלות בגלל הביקוש למומחים


מכללת iNT – המוסד לטכנולוגיה וחדשנות, מציעה קורס מקצועי ומקיף להכשרת מומחי סייבר ואבטחת מידע, בהתאמה לדרישות השוק העדכניות ביותר. סגל המרצים של מכללת iNT מונה כ-80 מרצים ואנשי מקצוע מכל עולמות ההייטק, אבטחת מידע, פיתוח אפליקציות android, תכנות וכדומה. הקורס נועד להכשיר את הדור הבא של מומחי אבטחת מידע וסייבר ולאפשר לבוגרים להשתלב במקומות העבודה המבוקשים ביותר. בוגרי מכללת iNT זוכים לתעודת גמר מוערכת מטעם מוסד הלימודים, התעודה מהווה כרטיס כניסה ישיר למיטב החברות והארגונים במשק הישראלי.
שכר התחלתי של 20,000 ₪ אינו דבר של מה בכך, כאשר יש לזכור כי משכורת איש סייבר עולה באופן משמעותי בהתאם לניסיון המקצועי ולוותק בענף. לאחר 2-4 שנות ניסיון בעולם הסייבר מומחים יכולים לקבל העלאה משמעותית וליהנות משכר של 25,000-30,000 ₪, ולאחר 5-8 שנים משכורת איש סייבר עולה ועשויה להגיע לשכר חודשי של 32,000 ₪ עד 38,000 ₪.

הוסף תגובה