מלון בוטיק – מה מבדיל מלון בוטיק ממלון יוקרתי אחר?

מלון בוטיק – מה מבדיל מלון בוטיק ממלון יוקרתי אחר?

מלון בוטיק

מלון בוטיק – מונח שהופיע לא מזמן, אך מהר מאוד תפס תאוצה. צה זה בעצם מלון בוטיק? במה הוא שונה ממלונות שכולם מכירים.

מלון בוטיק נועד לתת חווית חופשה שונה ומיוחדת ממלונות אחרים. בדרך כלל מלון בוטיק מועצב על ידי אדריכל, בעל שם ידוע ומכובד. העיצוב של המלון מאוד נקי ואלגנטי, כמו גם מקום שבו הוא נמצא.
במלונות בוטיק לא תמצאו מספר רב של חדרים, לכל היתר עד 20. אבל כל חדר יהיה מועצב בקפידה עד הפריט האחרון. מאוד חשוב לבעלי המקום לתת תחושה של יוקרה בנוסח אירופאי.
במלונות בוטיק בצפון תמצאו גם מרחבים ירוקים עם נוף מדהים, שקט ושלווה.

מה זה מלון בוטיק?

בכלל המונח של מלון בוטיק, בא אלינו מארצות מערביות, שבהן בתי מלון קטנים מאוד פופוליריים. מי שמכיר שפה צרפתית, ישר יגיד שמילה "בוטיק" בצרפתית שייכת לחנות אופנה קטנה עם פרטים מאוד ייחודיים, משם כנראה זה הגיע גם לתחום המלונות.
מלון בוטיק בדרך כלל אינו מיועד לילדים או למשפחות עם ילדים. אבל הוא מצויין לחגיגת ימי הולדת, אירועים פרטיים, יובלים או חופשה רומנטית.
רק תדמיינו: אתם נכנסים ללובי מפואר של המלון, אומנם קטן אך מעוצב בטוב טעם. פוגשים את הצוות הכי אימפטי בעולם בקבלה. מקבלים מפתחות ועולים לחדר. החדר הכי פשוט יראה לכם מאוד מאוד מושקע, עם סבונים טבעיים מעבודת יד, שמנים אורמטיים, מצעים מכותנה באיכות הכי גבוהה, חלוק רך ונעים.

אחרי התאוששות מהדרך, אתם יורדים לספא מפנק ובוחרים ממגוון טיפולי ספא. מתפנקים על מסאג'  ונכנסים לג'קוזי. אחרי זה יושבים עם כוס תא ארומטי בחצר מטופחת של מלון בוטיק בצפון.
אתם נושמים אוויר צח, מקשיבים לקולות הטבע ופשוט נהנים מאווירה אגדית.

הוסף תגובה