כשההווה מאפיל על העבר

רכב חשמלי – המעלות של מלגזה הינן עצומות, ועולות באלפי מונים על המגרעות שקשורות לחלקיה החביבים של המלגזה. בנוסף לכך, המלגזה מעוררת מידה רבה של פרודוקטיביות, וכן מציעה מהימנות ונוחות למכביר.

 

במה שונה מלגזה כיום לעומת פעם?

רכב תפעולי – פעם, בטרם היות מלגזה כה זמינה, עובדים שעבדו במפעל או במחסן עשו שימוש במערכות שהיו מותאמות, כמו גם פשוטות, לשם הנעה של מטענים, כמו למשל – כל מיני קומבינציות, חבלים, גלגלות או לחלופין כבלים, וכיוצא בזאת. בלי כל ספק, מנגנוני ההרמה המאולתרים כלעיל אינם הציעו כל אמצעי בטיחות. ואילו המלגזות של היום משופרות ביותר, בהיותן מגבירות את אלמנט הבטיחות של המפעיל ושל יתר העובדים במקום.

האם צריך להתאמץ כדי להפעיל עגלות משטחים?

במציאות העכשווית אפשר להתוודע לדגמים מתקדמים ביותר של עגלות משטחים, שמתאימים למנעד נרחב של פעולות מחויבות המציאות לשם הרמה, שינוע או פריקה של סחורות במקום. יש סוגים של עגלות המשטחים החשמליות אשר מתאים לצורך של הרמה כפולה, שעל ידו אפשר לטעון או לפרוק משטח כפול מרכב על ידי מערכת תפעול כפולה. שיני העגלה וכן הרגליים של עגלת המשטח פועלים בד בבד, ועל ידי התורן שמתרומם לגובה הנדרש צריך לבצע ליקוט והן פריקה בצורה ידנית, שמייתר כל  מאמצים פיסיים מצד המפעילים.

האם קשה למצוא מקום חנייה עם קלנועית?

רכב תפעולי חשמלי – בחיפוש אחרי הניסיון לחסוך בזמן ניכר, כמו גם של הגברת הנוחות בנהיגה עם קלנועית, בא לידי ביטוי במציאה בנקל של מקום חנייה. ערים גדולות ערוכות להציע מקומות חנייה לקלנועיות, ולפעמים אפשר להשאיר אותן על גבי המדרכה, מה שמאפשר לכם לא להתייחס למצוקת מקומות החנייה בסמוך למקום היעד שלכם.

האם התפקוד של רכב חשמלי שקט למדי?

רכב תפעולי מרשל – עוד מעלה אשר משויכת רק בשביל רכב חשמלי באה לידי ביטוי ביכולת של התפקוד השקט שלו. ההיגיון הפשוט הוא שלא קיים כל מנוע מתחת למכסה המנוע, מה שמייתר כל נוכחות של רעשים. המנוע החשמלי של הרכב החשמלי מתפקד כה בשקט, שגם ניתן לקרוא ספר במהלך הנסיעה בו. בהתחשב בהיבט הפרטי של המלה, ככל שיהיה שקט בתא הנוסעים, הרכב החשמלי לעולם ועד עשוי לספק לכם נסיעה הרבה יותר נוחה בשל פעולה לגמרי שקטה.
 

הוסף תגובה