לצאת לחופשה מפנקת בצפון או במרכז ולחזור מלאים באנרגיה

מלונות בצפון מתאימים למשפחות רבות הנוהגות אחת לשנה לפחות לצאת לחופשה משפחתית. חופשה כזו במלון היא חשובה מאוד גם לגיבוש, גם לחיזוק הקשר בין ההורים לילדים וגם כדי להכיר את הארץ ולחוות יחדיו חוויות משותפות. היתרון הבולט בחופשה משפחתית הוא שאין צורך לנקות, לבשל, לכבס או לדאוג למטלות הבית שונות, אלא את הכול עושים עבורכם במלון ואתם חוזרים מהחופשה מלאים באנרגיה חדשה בגוף ובנפש. אחת האפשרויות האטרקטיביות היא חופשה משפחתית באזור צפון הארץ. בנוסף, מרחבי הצפון כוללים בהם את רמת הגולן וכן מספקים לנו אינספור פינות יפהפיות לחופשה ולטיול. שילוב של יופי מיוחד, אוויר נקי ושלווה ממרחב אחד למרחב אחר. ואולם, במרחק של כמה שעות נסיעה בלבד מאזור המרכז ומגוש דן הסואנים תוכלו להגיע לפינה של שקט ושלווה בשלל מלונות בים המלח ובמגוון מלונות בנהריה הנמצאים באזור הצפון. מלונות איכותיים ויוקרתיים לחופשה מושלמת ומפנקת.

רבים נוטים לייחס את אזור המרכז למקומות בילוי ותרבות ואילו הטבע והנוף משויכים אצלם לאזורי הצפון או הדרום. לכל אותם אנשים צפויה הפתעה. זה בדיוק היופי והייחודיות של אזור המרכז. ניתן למצוא שם כמעט כל סוג בילוי אפשרי, גם בילויים בחיק בטבע. אין ספק כי כולנו שמענו על השפע של המלונות בתל אביב שקיימים, יש מלונות קטנים ופשוטים יותר, יש מלונות רשת גדולים ויש מלונות מאוד יוקרתיים המארחים גם כנסים ואנשי עסקים מחו"ל. אחד מסוגי המלונות המפנקים והיוקרתיים הוא מלון בוטיק בתל אביב. במלונות בוטיק בעיר חשוב לבדוק מראש אירוח של משפחה. יש מלונות בוטיק בעיר שבהחלט מתאימים לאירוח של משפחות עם ילדים, ויש מלונות שמיועדים בעיקר לזוגות. תוכלו בהחלט למצוא את מלון הבוטיק שמתאים עבור המשפחה שלכם. בעיר הדומיננטית תל אביב ישנם מגוון רחב של מלונות, המזמנים אליהם כמות רבה מאוד של תיירים לאורך כל ימות השנה. במידה ואתם מחפשים מלון מפנק במיוחד לחופשה בעיר, הרי שכדאי מאוד לבחור במלון בוטיק. רמת השירותים והפינוק שתמצאו במלון בוטיק היא הרבה יותר גבוהה לעומת מלון רגיל. מלון בוטיק בצפון או בתל אביב מתאפיין בשירותים מפנקים במיוחד, בדגש על שירות אישי, ומקצועיות. מוגשות ארוחות גורמה של שפים מובילים, יש מתקני הספא מהודרים ואקסקלוסיביים, ולרשותכם עומד צוות מקצועי של המלונות בטבריה. השירות במלון בוטיק הוא אישי, אך יחד עם זאת לא פולשני מדי אלא מתבצע בצורה מקצועית ובמידה הנכונה כך שתהנו בתור זוג מרמת הפרטיות הנחוצה לכם, ומרמת שירות בלתי מתפשרת. אמנם לא נתכחש לכך שבאזור הצפון, במלונות בצפון ישנם יותר אזורי טבע מרהיב וייחודי, אבל אין זה אומר שלא ניתן להגיע לאזור המרכז וליהנות משילוב של סוגים שונים של טיולים. במיוחד אם אתם נשארים לישון במלונות שבאזור.

המלונות הכי שווים ומומלצים בישראל לחופשה בלתי נשכחת!
אין כמו חופשה מרעננת ושלווה בעיר הכי קסומה ומיוחדת, עיר בעלת אווירה מיוחדת ויופי שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר- מלונות בירושלים לחופשה מושלמת ומבלי לנסוע לחו"ל בכדי ליהנות מחוויה של חופשה ואירוח ברמה עולמית. כמו כן, מבחר מלונות בוטיק בירושלים אשר נמצאים במיקומים ייחודיים בסגנון כפרי. בין שלל המלונות בירושלים ניתן למצוא מלונות בוטיק אשר מספקים אווירה חמימה ונעימה המציעים למתארחים חוויה נעימה וביתית אך לצד זה יוקרתית ומוקפדת. מלונות בוטיק בירושלים בסגנון אירוח כפרי הוא מלון עם דגש על יחס ושירות אישי ולבבי, עם מתקני ספא מעץ וטיפולי שמנים בחלק מהמלונות.
איזה מלון מומלץ כדאי לבחור לחופשה מבין שלל מלונות בירושלים המוצעים? אתם תהנו בכל מלון בוטיק שתבחרו בעיר הקודש, רק שבכל אחד מהמלונות תיהנו מחוויה של חופשה נהדרת שהיא קצת אחרת. יש גם מלונות בוטיק בירושלים ששמים יותר דגש על אומנות וקלאסיקה ויש כאלו ששמים יותר דגש על רומנטיקה וזוגיות. יש בתי מלון בירושלים שמציעים חווית בריאות וספורט לצד ניקוי רעלים ויש מלונות שמציעים חוויה של רוחניות והתחברות לקסם המיוחד בהמון המקומות הקדושים וההיסטוריים שבירושלים אל האני הפנימי.
כמו כן, לאלו המתכננים את החופשה המשפחתית המהנה ביותר ובמחיר האטרקטיבי ביותר באחד ממבחר הרב של מלונות בטבריה שבאזור הצפון המוצעים. סוף שבוע באחד ממלונות בטבריה המציעים חוויה משפחתית או זוגית בצורה קצת שונה יכול להיות מרענן מאוד. מלונות בצפון הארץ מציעים קונספט המשלב סדנאות ועבודה עצמית וזוגית או משפחתית ביחד עם ארוחות גורמה וספא מפנק. מדובר בצורה קצת שונה לנופש שקט ורומנטי אך בהחלט אפשרות מצוינת שלא כדאי לפספס. מבחר מלונות בצפון המציעים קונספט מרענן של חופשה במלון הממוקם ממש ליד כל מה שצריך ולכן אין סיבה להזיז את הרכב. מבחר של מלונות בצפון ממוקמים בסמוך לנקודות היציאה למסלולי טיול, ליד נחלים וליד לוקיישנים תיירותיים מבוקשים כך שממש אחרי ארוחת הבוקר תוכלו ללכת ברגל על מנת להתחיל את מסלול ההליכה.
בנוסף לכל מה שציינו קיימים שפע של מלונות באילת עיר הנופש הנצחית שלנו, המצליחה ביותר לחופשה- ובפרט לחופשת קיץ. הבחירה האידיאלית לבחירת מלון באילת מתוך מבחר עצום של מלונות בירושלים הממוקמים במרכז במרחק של דקות בודדות הליכה מהטיילת ממרכז הקניות שבטיילת ומהחוף, וכן, שלל מלונות באילת הנמצאים במרחק קצר של נסיעה מהעיר לחוויה של חופשה מהנה ומפנקת. הזמנת נופש באחד משפע המלונות בטבריה ניתן לעשות לאורך כל השנה וזו מהסיבה שמזג האוויר הנהדר השורר באילת מאפשר לרדת לים בכל עונות השנה וליהנות מחוף ים קסום, מקומות בילוי, פעילויות ספורט ומגוון אטרקציות עוצרי נשימה.

 

הוסף תגובה