מאפייני סגנון המטבח המודרני – כל מה שצריך וחשוב לדעת על מטבחים מעוצבים

כיום, סגנון המטבח המודרני הוא תחום עצום עם אינסוף אפשרויות לעיצוב, כאשר הדבר ניכר בכך שהוא מאופיין בכל מה שמתקדם וחדיש בתחום המטבחים. כמו כן, המטבח המודרני לרוב יגיע בעיצוב נקי, בצבעים נטרלים של לבן, שמנת, אפור או שחור, כשכמובן, הינם ברי שינוי. הקווים במטבח המודרני לרוב ישרים, הכוללים פרזולים כאלו ואחרים. העיצוב שלו שקט, ויתאים למי שמתחבר לעולם התעשייתי. המטבח המודרני מורכב לרוב מחומרים של שיש, נירוסטה, זכוכית ועוד.

לרוב, המטבח המודרני מעניק לנו אשליה של גודל ורוחב, בשל העיצוב הנקי שלו והקווים הנקיים של סגנונו. בדרך כלל, יהיה אי במרכז המטבח, שיהווה גם את מרכז ההתנהלות של המטבח בפרט ושל הבית בכלל.
כאמור, המטבח המודרני הינו אחד מהמטבחים המוצעים כיום בכלל רשתות חנויות הבית, המציעים לפחות שני סוגים של מטבח מודרני, כאשר הם ברי שינוי על פי טעם אישי, הן מבחינת גודל, הן מבחינת שינוי ארונות או מגירות, הוספת פרזול, צבע, סגנון וצבע שיש, כיור וברז. כמו כן, ניתן להזמין את המטבח המודרני מחנויות המתמקצעות במטבחים באופן ייחודי. לרוב, בחנויות אלו יש צורך להגיע לפגישה עם מידות והבעת רצונות כלפי המטבח, כאשר ניתן לקחת רעיונות מהעיצובים הקיימים, ולהיעזר בהם על מנת לבנות המטבח הייחודי שלכם. חשוב לציין כי המטבח המודרני בעיקרו מורכב מפרזולים שונים היכולים לבוא לידי ביטוי במגירות בטריקה שקטה, בארונות בעלי מקומות אחסון מיוחדים, מגירת התבלינים, ארון למקרו או לתנור ועוד. בנוסף, מציע המטבח המודרני הסתרת כל אביזרי החשמל במטבח בארונות, כמו למשל דלת מקרר שמשתלבת עם ארונות המטבח, מיקסר המוחבא בתוך ארון צדדי, מכונת קפה היוצאת מצידי המטבח וכדומה.
לסיכום, עיצוב מטבח אינו עניין של מה בכך, ולצורך עיצובו בצורה הנהדרת, יש תחילה להשקיע זמן בחיפוש ובדיקת מטבחים שונים, בין אם זה בחנויות, באתרי אינטרנט או בחוברות עיצוב, או בבתים של חברים או בני משפחה. כמו כן, יש להחליט על מיקומם האידאלי מבחינתכם של מוצרי החשמל השונים. ורק לאחר מכן, ניתן לבצע את החיפוש למטבח שלכם, לקבוע פגישות עם חנויות מתמחות יותר או פחות או עם בעלי מקצוע שיבנו עבורכם את המטבח הייחודי שלכם.
 

הוסף תגובה