מדוע בני האדם "מצביעים ברגליים" בבחירה של קלנועית?

רכב חשמלימביני עניין מצהירים בריש גלי, כי קלנועית משמשת יותר לשם תחבורה לעומת פנאי, ויש ביכולתה למלא פונקציה של נהיגה טובה כאשר חם מאוד בחוץ, באופן מהיר ונוח, בפרט לעומת הליכה. הקלנועית החשמלית מחליפה באופן שאינו פרופורציונלי רכיבה על אופניים או הליכה בכל סוג של טיול שבו תבחרו.

 

איזה סוגי מלגזה יש כיום?

רכבים חשמליים – קיימים שלושה סוגים מרכזיים של מלגזות, כאשר כל סוג משמש לשם מטרה אחרת, ואלו הם לפניכם –

  1. משאית קלה– יש בה מעלות מובילות לשם שימוש פנימי, בעוד מפעילים אותה בעזרת סוללות, והיא יותר זולה לתפעול מאשר  מלגזות שמונעות באמצעות גז, כמו גם היא ניכרת בהיותה כל כך שקטה.
  2. מלגזות עם בעירה פנימית – שמשמשות לרוב בחוץ, משום שהן מונעות באמצעות פרופאן, בנזין, גז טבעי דחוס או סולר, הן ידועות בהיותן פולטות גזי פליטה, וזאת הסיבה שלא משתמשים בהן בבתים.
  3. מלגזות ידניות אינן ממונעות ולא קיימות בשפע, כמו שני הסוגים שתוארו לעיל. מלגזות שכאלו מסוגלות להרים מטענים מן הקרקע רק מספר סנטימטרים מועט והן בעלות כושר העמסה נמוך למדי.

מה הם ההבדלים הבולטים בסוגים של עגלות משטחים?

טנדר חשמלי – ההבדלים הבולטים שיש בסוגים שונים של עגלות משטחים מתקשרים למגבלות של המשקל שהן מסוגלות לשאת, כמו גם במנגנון ההפעלה שבהן, בין אם זה ידני, ובין אם זה מכאני. כל מנהל מחסן עשוי לבחור באם לקנות עגלה לשינוי משטחים שמושתתת על מגבלת המשקל של הסחורה שנמצאת בדרך כלל במחסנים שהוא מנהל, או לחלופין לבחור בעגלות משטחים עם סוג ספציפי של מנגנון הפעלה, כאשר מומלץ להיוועץ על בעלי מקצוע מומחים מהתחום של מלגזות, שיתאפשר להגיע לבחירה מושכלת לשם ניהול מיטבי של המחסן.

 

האם קלנועית מקדמת בברכה את כדור הארץ?

בשל העובדה כי קלנועית חשמלית מופעלת באמצעות סוללות שנטענות, לא קיימת בה כל עדות לפליטות, ואינה מחייבת לפקוד את תחנות הדלק, על מנת להצטייד בדלק. הנהיגה באמצעות הקלנועית הרבה יותר תומכת בשלמות כדור הארץ מאשר נהיגה על כלי רכב אשר מונע על ידי גז.

האם רכב חשמלי מחייב המון התעסקות עם תחזוקה?

טנדר – ממש לא. לעומת כלי רכב עם מנוע של בעירה פנימית, רכב חשמלי כולל הרבה פחות חלקים נעים, עובדה כשלעצמה יכולה לחייב הרבה פחות התעסקות עם תחזוקה, וכן צמצמום של הוצאות כספיות בגין הצורך בתחזוקה באופן שוטף.
 

הוסף תגובה