מדריך לטיולי קרוואנים

דגמי הקרוואנים שלנו מתאימים לחופשה משפחתית, חופשה לזוגות, חופשת חברים או כל חופשה שתבחרו ובכל מקום בארץ. הקרוואנים שלנו מותאמים לתנאי שטח ויהיו לכם לבית החופשה המושלם בעבורכם.

חופשת קרוואנים היא החופשה הבאה שלכם
אצלנו תמצאו את דגמי הקרוואנים של המותג המוביל בעולם ובארץ.
2 תצורות מובילות לקרוואנים:

  1. קרוואן נגרר
  2. קרוואן מוטור הום

בחרו בקראוון בעל מערכת מים מלאה ותקינה לטיול שלכם
קרוואן למכירה – מערכת המים הותאמה ונבנתה במיוחד לקרוואנים שלנו. ואנו מספקים את כל השירותים הנלווים לקרוואן שלכם.
חופשת קרוואנים מותאמת אישית
בין אם מדובר בטיול משפחתי או בטיול זוגות, או אפילו אם התכוונתם לטייל לבד בטבע הישראלי ובין הערים היפות בישראל עליכם לדאוג למערכת מים תתקינה לבישול, לשתייה, לשימוש תקין בשירותים שלכם, למקלחת ולהדחת השירותים.
לטיולי קרוואנים מהחלומות
קודם כל הבטיחות האישית שלכם, לאחר שבחרתם קרוואן פנו לביצוע ביטוח הקרוואנים הנגררים שלכם. ביטוח קראוונים הוא הכרחי בדיוק כמו ביטוח רכב, או ביטוח דירה.
ניתן לשכור קרוואנים ממונעים לטיולי קרוונים מהחלומות, ענף הקרוואנים הינו תחום מורכב וחדש יחסית בקרב הנופשים בישראל, ההכנה לטיול קרוואנים דורש למידה תפעולית, הכנה והכוונה.
ההכוונה מתקיימת מתחילת תכנון הטיול, החל מסוג הקרוואן שתרצו לשכור, דרך ייעוץ בהצטיידות בבביטוחים רלוונטים לציוד ולמטיילים איתכם על גבי הקרוואן, בניית מסלולים אפשריים לטיול, מסלולי הליכה מותאמים למטיילים וחניונים מוסדרים לחניית לילה. ניתן לשכור קרוואנים ממונעים או לשכור קרוואנים נגררים, הכל בהתאם לצרכים שלכם ובהתאם לרכב שלכם. היציאה לטיול בקרוואן מכל סוג שהוא,  בין אם זהו קרוואן נגרר או מוטור הום או בשמו השני אוטוקרוואן , כרוכה בהכנה מוקדמת ולמידת דרכי התפעול הפשוטות שלו.

קרוואן מוטור הום
אוטוקראוון הינו קרוואן מוטור הום, והוא מותאם בצורה מושלמת כדי שתוכלו לחוות את הטבע במלוא עוצמתו וגם כדי לענות על צרכים של נוחות מקסימלית וגמישות מירבית במהלך הטיול שלכם. חברתנו הינה חברת הקרוואנים הגדולה בישראל והיא מציעה מגוון רחב של כלי תחבורה מסוג קרוואן מוטור הום.
 

הוסף תגובה