מהי חופשה מושלמת בשבילכם? מלון עם בריכה? מלון על קו החוף? או אולי מלון בוטיק?

מלונות בצפון – כיום ישנם מלונות רבים ושונים המציעים חווית אירוח שונה. קיימים מגוון מלונות גדולים יותר במחירים גבוהים יותר עשויים לספק מתקני אורחים נוספים כגון בריכת שחייה, מרכז עסקים (עם מחשבים, מדפסות וציוד משרדי אחר), טיפול בילדים – בייביסיטר, מתקני כנסים ואירועים, מגרשי טניס או כדורסל, אולם התעמלות, מסעדות, ספא, ועוד מגוון שירותים מפנקים. כמו כן, ישנם מלונות במחירים אטרקטיביים ביותר.

שירותי ופעולות מלונות בוטיק משתנות בגודל, בתפקוד, במורכבות ובעלות. בחרו את החופשה שמתאימה לכיסכם ולמשפחתכם. אולם, רוב בתי המלון וחברות האירוח הגדולות קבעו סטנדרטים בתעשייה כדי לסווג סוגי מלונות. ולבסוף, ישנם גם מלונות בוטיק שהם לעתים קרובות, גודלו הקטן של מלון בוטיק בעיר מעניק לו מיקום מסוגנן במרכז המרגש בלב העיר, והאווירה הנמרצת שלו מתאימה למיקומו התוסס. מלונות בוטיק תמצאו גם בעיירות נופש אופנתיות. אבל בין אם זה עירוני או כפרי, מלון בוטיק טוב מזכיר לך איפה אתה נמצא. לעתים קרובות, הוא מעביר תחושה חזקה של מקום וגאווה במורשת של מיקומו. מלונות בוטיק נוטים לכלול פחות חוקים והגבלות מאשר מלונות גדולים ורגילים יותר. רבים, אולי רוב, מלונות בוטיק ידידותיים מאוד לחיות מחמד, ומקבלים בברכה גם אותם.
מלונות בוטיק הם בדרך כלל מלונות עם סביבה ייחודית או סביבה אינטימית. כמו כן, הרעיון מאחורי חוויית עיצוב של מלונות בוטיק הוא ההסתכלות על מגוון אפשרויות אינדיבידואליות אשר מאפשרות ‏לכם לנצל את המיקום של המלון אבל גם את המתקנים של המלון אם אתם רוצים ליצור חוויה מיוחדת. אולם, כמה בתי מלון זכו לתהילה שלהם באמצעות המסורת, על ידי אירוח אירועים או אנשים משמעותיים. בנוסף, מלונות בוטיק זכו לתהילה על ידי קשר עם מנות או קוקטיילים שנוצרו בשטח שלהם. בנוסף,  במלונות הבוטיק לא מרגישים את משבר הדיור וגם לא את יוקר המחיה. המחירים גבוהים והשירות בהתאם למחיר. רמה גבוהה במיוחד. אירוח ברמה גבוהה מאד. הייחוד שלו הוא באינטימיות מקסימלית ומפנקת במיוחד. מצאו והזמינו דילים על מלונות הבוטיק הטובים ביותר בצפון וכן המלונות בתל אביב, עיר הבילויים והפנאי של ישראל. כמו כן תוכלו למצוא חבילות נופש ודילים משתלמים בלעדיים דרך אתרי המלונות בלבד.
 

הוסף תגובה