מה הן 6 הסיבות לבחירה של רכב חשמלי?

מלגזה לנשיאת משטחים, שנהוג לכנותה בשמות כדוגמת – משאית משאבות, או לחלופין שקעי משטחים, היא לרוב כלי שאיננו מופעל לשם העברה של מטען על גבי משטח. המלגזה קלה לשימוש, ועשויה להתאים כהלכה למקומות צרים, שבהם סוגי כלים שונים אינם יצליחו. לא כדאי להרים משאות גבוהות ביותר במלגזה, משום שהיא מסוגלת להרים את עצמה מספיק על מנת לפנות את המקום.

כמו כן, המלגזה מסוגלת להרים סחורה עד שלושה וחצי קילו ולא מחייבת כל הכשרה מסוימת לשם התפעול שלה. מפעיל המלגזה יחליק אותה מתחת למשטח, ויפעיל את ידית האחיזה, על מנת להרים אותה מעל פני הקרקע.
 

למה לתמוך בהחלטה של בחירת מלגזה מסוג הישג יד?

בחירה בסוג מלגזה שנקראת המלגזה הישג יד מטרתה לשמש במחסן, ומקור שמה כרוך ביכולת שלה להרחיב את המלגזה אל מעבר לרגליים שמייצבות לתוך המתלים. סוג זה של מלגזות פועל כראוי במקומות צרים, ומסוגל לתמרן במחסן שיש בו מעברים צרים, כמו גם לשאת מטען לגובה של יותר מעשרה מטרים.

האם עגלות משטחים ידניות קצרות עם גלגלי ניילון הן הבחירה המושכלת?

רכב חשמלי – יודעי דבר מדווחים, כי עגלות משטחים ידניות קצרות גלגלי ניילון הן הבחירה המושכלת משום שהן מאפשרות להרים משטחים בעומס מרבי בן אלפיים וחמש מאות קילו, בעוד אורך שיני העגלה של המשטחים מסוג זה הינו תשע מאות וחמישה עשר מילימטרים. סוג זה של עגלת המשטחים מבצע בה סינרגיה של גלגלי ניילון, אשר נועדו לשם שימוש בפרט על משטח בטון מוחלק.

האם נהיגה על קלנועית מתכתבת בהצלחה עם פתרונות הניידות העירונית?

בעוד הפתרונות של הניידות העירונית הנוכחיים לא מסוגלים לעמוד ב'קצב הצמיחה המטאורית של הערים, או לא מספקים פתרון לערב רב של אתגרים בקרב הזיהום, ניתן להגדיר שוב את הניידות העירונית באמצעות נהיגה על קלנועית, שיותר רלוונטית לפתרון בעיית הניידות העירונית.
 

ששת הגורמים לרכישה של רכב חשמלי?

ששת הסיבות לבחירה מושכלת של רכב חשמלי הן כדלקמן –

  • ברכב החשמלי יש שיפור ניכר של איכות האוויר.
  • הרכב החשמלי מייצר הרבה פחות פחמן דו חמצני, לעומת כלי הרכב המסורתי.
  • הרכב החשמלי הרבה יותר אפקטיבי.
  • הביצועים של הרכב החשמלי הרבה יותר מעולים מאלו של רכבים שמונעים על דיזל או על בנזין.
  • הרכב החשמלי הרבה יותר שקט.
  • הרבה יותר זול לתפעל את הרכב החשמלי.

הוסף תגובה