מה חשוב לדעת לפני שרושמים את הילד לקורס שחייה

1. ניקיון ותקן הבריכה – פיקוח משרד הבריאות על הבריכה, ניקיון המים, הסביבה, המלתחות. האם קיים ציוד עזרה ראשונה במקום. בסיסי וחשוב.


2. סדר וארגון – בדקו את רמת הצפיפות בבריכות, במסלולים, את מס' הילדים בכל קבוצה (האם כפי שהובטח בטלפון). האם הבריכה הרחבה עליה דובר בטלפון אכן כזו או שמדובר ב"אמבטיה"? האם השיעורים מתחילים בזמן? האם קבוצת השחייה מקבלת מדריך קבוע או שישנה תחלופת מדריכים מטורפת? האם המקום מקבל מספר ילדים מעבר ליכולתו, האם מגיע מס' גבוה מדי של ילדים ל"שיעור התנסות ראשון" על חשבון הילדים הרשומים?


3. המדריכים – האם מדובר במדריכים מוסמכים, מוכרים ומקצועיים? האם נעשה שימוש באביזרי עזר בשיעור? האם השיעור נערך באווירה טובה, רגועה ומקצועית?


4. שיעור ניסיון – כאמור, ישנם מקומות הנותנים את האפשרות להתנסות בשיעור ניסיון ראשון. יחד עם זאת זכרו כי בעונת הקיץ הבוערת הורים רבים יחשבו על ה"רעיון" ויביאו את ילדיהם לשיעור כזה, מה שעלול להגביר את הצפיפות הגבוהה ממילא.


5. אמצעי תשלום – דרשו לחלק את עלות הקורס לשניים או לשלושה תשלומים. עדיף לשלם בצורה כזו שניתן יהיה בעת הצורך לבטל את התשלומים, במידה ולא תהיו מרוצים מאיזושהי סיבה.


6. היזהרו מ"חאפרים" – עונת הקיץ היא התקופה בה מנסים בעלי הבריכות והמועדונים למלא עד למקסימום את הבריכה בילדים המעוניינים ללמוד לשחות בנוסף לקהל המתרחצים הכללי. בדקו וודאו שתקבלו את מלוא התמורה לכספכם. ודאו כי הילד אכן יודע לשחות עם סיום הקורס. במידה ולא, והדבר נובע מסיבות של חוסר ארגון בבריכה, החסרת שיעורים וכו' – עמדו על זכותכם ודרשו כי ילדכם יקבל עוד שיעורי תגבור.


מאת:נטע דורון.


באדיבות אתר mamy, הריון ולידה

הוסף תגובה