מזג אוויר באגם גארדה

מזג אוויר באגם גארדה

אגם גארדה, הממוקם בין הערים מילאנו וורונה באיטליה, הוא האגם הגדול ביותר באיטליה, ומציע מגוון אפשרויות ופעילויות המתאימות לכל גיל ולכן הוא נחשב ליעד פופולארי מאוד בקרב תיירים מכל העולם בכלל ומישראל בפרט. הקיץ באגם גארדה הוא עונת השיא והזמן הפופולרי ביותר לבקר שם עם טמפרטורות נעימות ועד 12 שעות של שמש ביום.

מומלץ לביקור בעיקר בחודשי הקיץ. אגם גרדה, איטליה

הטמפרטורות באגם גארדה נעות בין 22 ל 29 מעלות, וזה מזג אוויר מושלם לרגיעה על שפת האגם או לסיור בעיירות הציוריות והכפרים הפזורים סביב האגם. בחודש יוני בדרך כלל הממוצע הוא 12 ימי גשם, עם כמות המשקעים ממוצעת של 85 מ"מ. יולי ואוגוסט הם יבשים יחסית עם גשמים מעטים הפזורים פה ושם.

מזג האוויר באגם גארדה מתקרר בסתיו, הטמפרטורות יורד ל – 15 מעלות צלזיוס עד נובמבר. ושעות השמש מצטמצמות ל-9 ו-6 בהתאמה וניתן לצפות לגשמים מתונים יחסית בסתיו עם ממוצע חודשי של 66 מ"מ.

באגם גארדה מזג האוויר בחורף הוא קר למדי עם ממוצע יומי של 9 מעלות צלזיוס. אם אתם מעדיפים אקלים חם יותר, מומלץ לבקר באגם גארדה באביב. ממרץ עד מאי הטמפרטורה הממוצעת מטפסת מ-9 ל-17 מעלות, כאשר בממוצע ייתכנו כעשרה ימים גשומים לחודש בחודשים אפריל ומאי עם 75 מ"מ של גשם כולל.

הוסף תגובה