מטבחים כפריים בסגנון מודרני – חוויה קולינרית אידיאלית

לפני שאתם מחליטים על עיצוב מטבח מודרני בשל הטרנדים האחרונים שיצאו בתחום העיצוב ותכנון מטבחים דעו כי בשנים האחרונות ובפרט בשנת 2022 עיצוב המטבחים הכפריים השתבחו והתקדמו מבחינה טכנולוגית ומבחינה עיצובית. היום קיימים מגוון אפשרויות של סגנונות לעיצוב מטבחים כפריים, הנפוצים והאהובים שבהם הם מטבחים כפריים בסגנון מודרני, ומטבחים כפריים יוקרתיים.

כאמור, עיצוב מטבחים כפריים הם מטבחים מרהיבים בכל מובן, כמובן שכיף ונעים לבלות ולשבת בהם. אך חשוב לבצע תכנון חכם ונכון שישתלב במראה הבית הכללי וייתן את המענה לכל הצרכים הנדרשים כמו במטבחים מודרניים. כאשר מתכננים לעצב מטבח כפרי חדש, חשוב מאוד להתייעץ עם מעצב מטבחים מומחה ולבחור מטבח שיהיה כפרי בסגנון העיצוב שלו אך שיהיה בו גם את כל האלמנטים החשמליים החדישים מבלי לפגוע במראה הכפרי של המטבח. ואולם, עולם עיצוב המטבחים הכפריים מציע מגוון אפשרויות של סגנונות לעיצוב, כאשר המטבח הכפרי היוקרתי מאופיין בשילובים מקוריים של עץ מלא וחומרי גלם נוספים השאולים מהמטבח המודרני וממטבחי היוקרה. לעומת זאת עיצוב מטבח כפרי טבעי מאופיין בנאמנות לסגנון הכפרי המושפע מאלמנטים וחומרי גלם קלאסיים של מטבח כפרי. מטבחים כפריים בעיצוב טבעי לעומת המטבח הכפרי היוקרתי הוא סגנון עיצוב שנשאר נאמן לסגנון הכפרי. כאשר מדובר בסגנון כפרי המאפיינים העיקריים שלו יהיו שימוש בעץ מלא במבנה המטבח הכולל את משטח העבודה, אי המטבח, ארונות אחסון מעץ, כוורות אחסון מעץ מלא מגירות מעץ ועוד. במטבח כפרי יוקרתי ניתן לראות שילובים של חומרי גלם אחרים השאולים מסגנונות העיצוב המודרניים או סגנונות אחרים. העיצוב הטבעי של מטבח כפרי אמנם זול יותר ומעניק תחושת חמימות ומראה מעוצב אך לא לכל האנשים יהיה קל להתמודד עם אופי התחזוקה של עץ מלא במטבח ולכן יש לשקול היטב את השימוש בעץ מלא כחומר גלם דומיננטי במטבח.
עיצוב המטבחים הכפריים היוקרתיים דורשים התמקצעות והבנה מהותית בשלל שילובים של סגנונות מרשימים ועם הטרנד הכובש של מטבחים חכמים. בנוסף, מטבח כפרי יוקרתי מאופיין בשימוש בחומרי גלם המשלבים עץ מלא וחומרי גלם ברמת איכות הגבוהה ביותר שעושים בהם שימוש בעיצוב מטבחי יוקרה בהתאמה אישית ובעיצוב המתאים לדרישות הלקוח, להעדפותיו האישיות ולרמת הפונקציונליות הנחוצה לו.

 

הוסף תגובה