איך לבחור מייק- אפ מינרלי

המייק- אפ המינרלי מגיע בתפזורת בצורת אבקה ומכיל מינרלים מהטבע, ביניהם תמציות מלפפונים, תה ירוק, אלוורה, ויטמין סי, טלק טבעי ותמציות ורדים. בנוסף, מספקים רכיביו הגנה טבעית מפני קרני השמש ומונעים את חדירתן (קרני השמש נשברות כ-15 ס"מ מעור הפנים ואינן חודרות). המראה שמתקבל משימוש במייק- אפ המינרלי הוא מראה בריא זוהר ומעט מבריק. המייק אפ המינרלי מתאים לכל סוגי העור (פרט לעור שמן או עם אקנה) ומספק פיתרון נהדר לסובלות מרגישויות שונות, מאחר והוא מורכב מחומרים טבעיים בלבד. מניחים את המייק- אפ על הפנים בעזרת מברשת קבוקי, בתנועות סיבוביות. כך מתמזג המייק- אפ עם עור הפנים והשומן הטבעי שבו באופן המושלם ביותר ומזין אותו מאוד.

טיפ קטן- ניתן להשתמש במייק אפ המינרלי גם כדי לפדר כל מייק אפ אחר, מראה העור שיתקבל יהיה חיוני ורענן. המייק אפ קיים בחמישה גוונים, מעניק כיסוי נמוך עד בינוני, עמיד עד ל-10 שעות ואינו מצריך פידור.

כשאנו בוחרים את המייק אפ המועדף והרצוי לאיפור עצמנו או אחרים, עלינו להתחשב בסוג העור, בהרגלי האיפור, במרקם המועדף וכמובן במטרה או באירוע לשמם מיועד האיפור. לאיפור יום בקיץ למשל, נעדיף להשתמש במייק אפ נוזלי שמעניק כיסוי קליל יותר, בעוד שכלה שמתאפרת כמה שעות לפני האירוע, תצטרך כיסוי עמיד ואטום שמעניק מייק אפ מוצק.
לאחר הנחת הבסיס, נבדוק את מעברי המייק אפ במסגרת הפנים ובאזור הצוואר, האף והגבות ונוודא שכל השכבה אחידה וחלקה.

מאת: שרון דבוש

הוסף תגובה