מיתוג תיקים ככלי מגניב וזול למיתוג העסק שלך

מיתוג תיקים ככלי מגניב וזול למיתוג העסק שלך

יוביל את הלקוחות לקנות את המוצר שלך

מיתוג חזק יוביל את הלקוחות לקניית המוצר וכן יעלה את הסיכוי כי הם יעדיפו את המוצר של החברה שלכם על פני אחרת.  יתרה מכך, מיתוג חזק עשוי להרתיע מתחרים פוטנציאלים להיכנס לשוק.  אם כן , מותג הוא תוצאה של הליך עבודה של אנשי מקצוע רבים אשר המטרה היא לייצור משמעות עבור הלקוחות- לקבוע עבורו כי תיק ממותג זה יפה.  מיתוג פועל לפי עקרון התבנית כלומר אנשים מוסיפים בתת מודע חלקים חסרים במטרה לייצור את התמונה הכוללת. למעשה, באמצעות מיתוג העסק מעניקים משמעות למוצר אשר יענה על צורך מסוים בקרב קהל הלקוחות.

 מיתוג העסק הוא הליך מתמשך
יש להדגיש כי מיתוג העסק אינו הליך חד פעמי אלא הליך מתמשך בו הקהל מגבש דעה על המוצר וקובע האם ימשיך לעשות בו שימוש או שמא יעדיף מוצר אחר.  אם תרצו, מותג הוא זהות של העסק שלכם.  מכאן, כל התקשרות שלכם עם המוצר יוצרת רושם מסוים בקרב קהל הלקוחות.  ככל שעובר הזמן מתגבשת אצל הלקוח תפיסה לגבי המותג שלכם, אך רצוי כי תהיה זו תפיסה חיובית. בשנים האחרונות ניתן לראות חברות רבות עושות שימוש בתיקים ממותגים במטרה לחזק את המותג שלהם- מדובר בכלי פרסום אפקטיבי למדי המאפשר להם לחלק מתנות ללקוחות וכך להותיר רושם חיובי רב. יצירת רושם חיובי תוביל להתקשרות עם הלקוחות לטווח הארוך כאשר המוצר הממותג יותיר רושם רב על הלקוחות.

תיקי ספורט ממותגים
שימו לב כי איכות החוויה של הלקוח עשויה להשתנות ולכן חשוב ביותר להשאיר אצלו חוויה חיובית. כך לדוגמא, תיקי ספורט ממותגים ומעוצבים הכוללים את המותג של מועדון הספורט עשויים להשאיר חוויה חיובית אצל הלקוח ולגרום לו לחזור להתאמן פעם אחר פעם- אין מדובר בתיק רגיל אלא בתיק הכולל לוגו, כלומר יש מישהו אשר חשב על הלקוח ואפשר לו להגיע למועדון הספורט עם תיק מיוחד.  התחרות המתקיימת בין מועדוני הספורט השונים על קהל הלקוחות באה לידי ביטוי גם באמצעות מיתוג.

תיקים ממותגים נחשבים לדרך טובה ביותר לחשוב על קהל הלקוחות שלכם- מדובר במתנה נפלאה המשאירה טעם של עוד. אחד הקריטריונים החשובים ביותר טרם ההחלטה על המיתוג היא האם  אנשים יעשו שימוש במוצר ועד כמה הוא יהיה פופולרי? אין ספק כי בניגוד למוצרים אחרים, כאשר זה נוגע למוצר כמו תיק, הפופולריות רק תעלה. קיימת חשיבות רבה לבחור חברה מקצועית אשר תהיה אחראית על ההדפס בצורה הטובה ביותר- חברה אשר תהיה אחראית על ההדפס תתאים את התיקים בהתאם לדרישות הלקוחות וכל מטרה. תיק הכולל לוגו יתאים ללקוחות של מועדון ספורט כמו כפפה ליד ויהיה ניתן לחלקו בכל פעם כאשר המנוי מסתיים.
 

הוסף תגובה