מכונית חשמלית המכונית שתכבוש את הכבישים

מכונית חשמלית היא עדיין לא ממש מוכרת בישראל. ברחבי העולם הגדול כבר הספיקו לשמוע עליה אך עדיין יש כאלה הנרתעים ממנה. למה? מה עוצר אותה מלכבוש את שוק המכוניות ולהשתלט על כבישי הארץ? ננסה לבדוק במאמר שלפנינו.

בעולם הגדול כבר שמעו מזמן על המכונית החשמלית  ואו אופניים חשמליות. כאן בארץ היא הרבה פחות מוכרת והיא עדיין לא ממש הצליחה לכבוש את השוק. אך בכל זאת, אנחנו מוצאים פה ושם כתבות בעיתונות המספרות לנו על המכונית החשמלית, אנחנו שומעים על הפיתוחים השונים והחדשים, על הטכנולוגיות המתפתחות ועל העולם שמחפש עתיד ירוק יותר…

מכונית חשמלית – האם העתיד כבר כאן?

בישראל אנחנו עדים לכך כי טיפין טיפין זולגים אלינו חידושים שונים המגיעים מכל רחבי העולם. הישראלים החשדניים לא מקבלים כל דבר בזרועות פתוחות אך מנגד, הכבוד העצמי לא ממש מאפשר לנו להישאר מאחור כאשר העולם כולו מתקדם לו בצעדי ענק. כך שהיום אנחנו בהחלט יכולים למצוא את המכונית החשמלית כשאר היא כבר קיימת גם כאן, חיה ונוסעת בכבישי ארצנו.

ישנן ערים אשר מעודדות מאוד את המעבר למכוניות החשמליות כאשר הייתה תקופה אשר בה הן הציעו אפילו אפשרויות שח חניה חינם בתנאים מסוימים עבור אותן המכונית החשמליות.

 אז מי בכל זאת לא אוהב את זה?

אז האמת היא שלא כולם באמת אוהבים את הרעיון ויש לו גם מתנגדים. למרות כל היתרונות העצומים שיש לה להציע, מי אלו השונאים את הרעיון?
היות והמכונית החשמלית אינה זקוקה לדלקים, הרי שנקל לשער מי הם המתנגדים. אלו הם חברות הנפט אשר הן הראשונות אשר מפסידות מכל הסיפור והן כמובן אלו שמתנגדות לכל הסיפור.

חזון העתיד …

אז למרות כל ההתנגדויות ולמרות כל הפוליטיקה והברברת סביב המכוניות החשמליות ואופניים חשמליות, אנחנו יכולים להניח די בוודאות, כי הזמן בכל זאת יעשה את שלו. נדמה כי לא ירחק היום וכולנו נמצא את עצמנו נוהגים במכוניות חשמליות וגם בסוגי אופניים חשמליות, נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר ומאוויר צלול ונקי לרווחת כל תושבי ישראל וכדור הארץ בכלל. ימים יגידו…
חדשות bn

 

הוסף תגובה