מלון בוטיק מה הופך מלון לבוטיק

זה החל דווקא כטרנד בתל אביב. ניתן היה לראות בתל אביב מגוון רחב של מלונות בוטיק שזכו להיכלל בהגדרה זו. בהדרגה זה התרחב לכל הארץ וניתן גם למלונות בטבריה ובין שאר המרחב של מלון בוטיק. ניתן למצוא גם מלון בוטיק בירושלים מאמר זה יענה על השאלה החשובה הטורדת את מנוחתם של רבים. חשוב להבחין את ההבדל בין מלונות בוטיק בצפון לבין שאר מלונות בירושלים.

מאמר זה יעזור לכם להבדילך בין מלון בוטיק למלון רגיל ולהצליח להפריד בין שניהם מאמר זה יעזור לכם להכיר אותם ויעזור לכם לגלות זאת את ההבדלים ביניהם.
התיירות הישראלית
בשנים האחרונות ניתן לראות כי התיירות הישראלית השתנתה מאד בין שאר המלונות בירושלים צצו להם גם מלון בוטיק בירושלים ולא רק ניתן לראות גם מלונות בוטיק בצפון. אחרי עשרות שנים בהם אנשים התרגלו לכך שיש גם צימרים ויש גם מלונות רגילים מלון בוטיק המטרה שלו הוא לשלב בין שני המלונות האלו.
הרעיון של מלון בוטיק בירושלים הוא בעצם לשלב  אותם בין המלונות האלו. מדובר על אינטימיות וייחודיות מדובר על מלונות אלו בניגוד למלונות רגילים אינם מבקשים לעצמם למשוך מאטות נפשים אלא הם מעניקים הרגשה ייחודית ונעימה למספר נמוך ביותר של מתארחים ולכן הם הופכים את מלון בוטיק ירושלים לייחודי.
זה מלון או בוטיק?
בעיקרון אין הגדרות וכללים חוקיים למלון בוטיק כלך שכל אדם שמקימים מלון יכול להגדיר את מלון בוטיק בירושלים ככזה אך כאשר מתבוננים היטב במלונות שמגדירים את עצמם ככאלו מוצאים את ההבדלים הבאים:
כמות החדרים
מדובר על כמות חדרים קטנה למדי עד ל 20 חדרים מכיוון שלא מדובר על כמות חדרים גדולה מידי כל עלות  חדר היא גבוהה מאד ולכן רק בעלי יכולות כלכליות יוכלו להגיע למלון בוטיק בירושלים.
אבזור
מכיוון שמדובר על מלון יוקרה מלון בוטיק ירושלים או מלונות באילת או כל מלון הוא מלון שהוא יהיה גם מאובזר בכל טוב החל מדגש על הפרטים הקטנים ביותר כמו שוקולדים ויין מתוק במקרר.
 

הוסף תגובה