מנעולן רכב – על ההכשרה ועל העבודה

מי לא מכיר את הסיטואציה שבה אנו עומדים מחוץ לרכב ולא יכולים לפתוח אותו, ותמיד זה קורה דווקא ברגעים הלחוצים ביותר. סיבות רבות גורמות לנו לעמוד מחוץ לרכב בלי יכולת להיכנס, בעיות במנעול של הדלת, איבוד של המפתח, בעיות במערכת האזעקה ועוד. בסיטואציה זו מנעולן רכב הוא בעל המקצוע שיחלץ אותנו מהמצב הלא נעים וככל שהוא יגיע מהר יותר, כך זה יהיה טוב יותר.

מנעולן רכב – שבעה דברים שכדאי לדעת על המנעולן

מנעולן רכב יודע לפרוץ את הרכב בלי לגרם נזק לרכב. הוא מכיר את כל סוגי המנגנונים של הרכבים השונים, הוא מצויד בציוד ייעודי שיסייע לו לפרוץ במקצועיות ובהצלחה את מנגנון הנעילה, הוא ידע לטפל במערכת האלקטרונית של הרכב, ואם צריך הוא יחליף את המנעול הישן במנעול חדש.

מנגנוני הנעילה של הרכבים החדשים והמערכות האלקטרוניות שלהם נעשים מתוחכמים ומורכבים מיום ליום. כדי להצליח לפתוח כל מנעול או לתקן אותו, על המנעולן לעבור הכשרות קבועות כדי שיכיר את כל החידושים ואת כל העדכונים בנושא המנעולים לרכב בכל סוגי הרכבים ובכל הדגמים.

על המנעולן להכיר את המנגנון הטכני של המנעולים, להכיר את מערכת החשמל ואת המערכות האלקטרוניות של הרכב. רק היכרות מעמיקה עם כל סוגי המערכות האלו יאפשרו למנעולן הרכב לבצע בהצלחה תיקונים או החלפה של מנעולים ברכב.

מנעולן מקצועי לא יעזוב אתכם לאחר שהוא הצליח לפתוח את מנעול הרכב. לפני שהוא יעזוב הוא יוודא כי המנעול מתניע את הרכב ונועל אותו בקלות וללא בעיות. אם יתגלו בעיות בהתנעת הרכב או בנעילת הרכב, המנעולן המיומן ידע לתקן את הבעיות במקום כדי לאפשר לכם המשך נסיעה בטוחה.

מנעולן רכב מכיר את הלחץ שבו אתם נמצאים כאשר המנעול לרכב אינו תקין, כאשר הדלת לא נפתחת או כאשר המנעול תקוע בדלת, לא מסתובב ולא יוצא. האחריות המקצועית של המנעולן מחייבת אותו להגיש עזרה מקצועית במהירות האפשרית ובכל שעה, גם בסופי שבוע, בחגים או בשעות הקטנות של הלילה.

אל תבחרו מנעולן לרכב שאינו מציג לפניכם תעודת יושר מהמשטרה. כל אחד מכיר סיפורים רבים על מנעולנים ששכפלו בחשאי את המפתח לרכב שלכם וגנבו אותו בקלות כעבור מספר ימים. תעודת יושר מהמשטרה מעידה כי המנעולן שהזמנתם ישר והגון, ללא עבר פלילי, מנעולן שבידיו אתם יכולים להפקיד את המפתח לרכב היקר שלכם.

הוסף תגובה