מרטין בוקסדורף – כשהבנק מסרב לאשר משכנתא ואתה צריך מומחה!

לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

למה הבנקים מסרבים למשכנתא?

האמת היא שהרבה מאוד סיבות יכולות להביא לסירוב משכנתא, כאשר הסיבה העיקרית היא בעיות עבר או הווה פיננסיות מול הבנקים. הן מול הבנק שבו מבקשים את המשכנתא. המצב היום הוא שבניגוד להרבה שנים בעבר, כל בעיה פיננסית שהייתה או ישנה- יכולה לחסום את הזכאות למשכנתא.

דוגמה: נניח שבסוף שנת 2018 חזרו לכם כמה צ'קים, האם זה נורא? בהחלט לא. אבל זה לחלוטין יכול לחסום אתכם מקבלת משכנתא. המערכות של הבנקים היום קוראות את כל הנתונים ויודעות לשלוף מידע אחורה. בדיוק במקרים האלו אני נכנס לתמונה כדי להשיג משכנתא למרות הסירוב הראשוני של הבנקים.

מי אני:

כפי שאמרתי, שמי מרטין בוקסדורף והעבודה שלי היא להשיג משכנתאות במקרים של סירוב משכנתא בבנק. כלומר, אם הלכתם לבנק אחד או שניים והם סירבו לאשר לכם משכנתא, אני נכנס לתמונה, כאשר העבודה שלי היא לקחת מכם את הניירת הנדרשת ולהשיג לכם משכנתא בבנקים אחרים.

אני לא קוסם ולא עושה משהו אסור. מה שכן יש לי, זה הרבה מאוד שנים של הכרת המערכת, קשרים בבנקים ובעיקר הידע הנדרש כדי לדעת לאן לפנות על מנת להגביר את הסיכויים לקבל אישור לבקשת המשכנתא. דוגמה: נניח שהבעיה שלכם היא העובדה שחזרו 6 צ'קים בשנת 2018 – אז נניח שבנק א לא מאשר בקשות משכנתא כאלו, אבל אני יכול לדעת שבנק ג יכול כן לאשר בקשת משכנתא כזו. אני אדע במקרה כזה, לפנות לאדם המתאים בבנק המתאים כדי שהוא יאשר את המשכנתא שלנו.

מה עושים במקרים של סירוב משכנתא?

הדבר הראשון שאנחנו רוצים לעשות זה לעצור לרגע ולחשוב איך עושים את הדברים מכאן? הטעות הגדולה ביותר היא להמשיך לרוץ לבנקים אחרים ולהמשיך להגיש בקשות. העניין הוא שכל בנק שבו מגישים בקשה ונדחים, זה למעשה בנק שרוף. כלומר אם היגשתם בקשה ונדחיתם, לא תוכלו להגיש בבנק הזה שוב.
במצב הזה רצוי מאוד לאגור סבלנות ולחשוב איך ממשיכים מכאן? העצה הכי טובה היא להיעזר במומחה למשכנתאות של מסורבים, כדי שידע איך לפתור את הבעיה. אבל גם אם אתם נחושים שלא לשלם על עזרה, לכל הפחות להתייעץ עם מישהו שמבין במשכנתאות.

מה הדברים שיכולים לעזור?

כאשר סוחבים גיבנת של בעיות פיננסיות מהעבר, אנחנו רוצים לפחות להציג דברים אחרים שהם חיוביים. הדברים החיוביים יכולים לעזור לאזן את התמונה. לכל בנק יהיה קשה לסרב ללקוחות שהם טובים, יציבים, עם הכנסות גבוהות.

כלומר אנחנו רוצים להדגיש את הדברים הטובים, שהם יכולים להיות: עבר נקי לחלוטין חוץ מאותה הבעיה שמהווה בעיה כרגע, כלומר אנחנו רוצים להדגיש שנניח בעשר השנים האחרונות לא היו מעולם בעיות חוץ מאותה בעיה.

דבר נוסף הוא שאנחנו רוצים להראות הכנסות גבוהות ויציבות, לכל הפחות הכנסות שהן מעל לממוצע מבחינת גובה ההכנסות ויציבות ההכנסות. למשל: להראות לבנקים שאנחנו עובדים באותה עבודה או מנהלים את אותו העסק במשך תקופה של כמה שנים לפחות.
היציבות התעסוקתית והעבר הנקי הם הגורמים שיכולים לעזור לי לשכנע את הבנקים שהדבר לא מסכן אותם מבחינה פיננסית, היות והלקוחות יציבים ומרוויחים מספיק כדי לשלם את המשכנתא.

מרטין בוקסדורף- 0508116397 או Maratbok@gmail.com

הוסף תגובה