משלוח מגש פירות- מתנה מקורית עבור מי שאוהבים

כיום, תחום משלוחי מגשי פירות הפך דומיננטי ביותר ורבים בוחרים להעניק מתנה כזאת כדי לשמח מישהו קרוב להם. אולם, נוכחנו לדעת כי הדרך הנכונה לרגש ולפנק חבר, קרוב משפחה או אפילו את בת הזוג- מגש פירות זו הדרך הנכונה. לכן היום מגשי פירות ידועים כמתנה אולטימטיבית לשלל אירועים ושמחות של מישהו שאוהבים. לצד מארזי הממתקים וזרי הפרחים ניתן לראות גם מגשי פירות. רבים יודעים כי למגשי פירות יש מגוון רחב של יתרונות לעומת שאר הפינוקים הם יפים, מעוצבים, מתוקים ובריאים. לא כל מגש פירות מכיל את היתרונות האלה, ועל מנת שנוכל ליהנות ממגש הפירות בצורה המקסימלית חשוב מאד להתאים את המגש לרצונות של מקבל המגש.

לפנק אנשים שאוהבים במגש פירות יוקרתי ומקורי עם מבחר עצום של פירות טריים, פירות טרופיים ופירות העונה בצורות מרהיבות ועם שלל תוספות זו הדרך האולטימטיבית לרגש. ואולם, רבים מודעים לכך שירקות ופירות הם מזון לגוף ומסייעים לבריאות תקינה, ובעלי סגולות ריפוי ויש לאכול אותם על פי הצבעים שלהם. לפיכך, מגשי פירות המעוצבים בחורף בפירות העונה  ידועים כעשירים בוויטמין סי ושמחזקים את המערכת החיסונית, ואילו מגשי פירות המעוצבים בקיץ מפירות וירקות העונה ידועים כעשירים בסוכרים ומספקים אנרגיה ומינרלים בימים חמים. פירות ההדר הגדלים באקלים הים תיכוני אצלנו, שכולל את עונת החורף הקרירה ואת עונת הקיץ החמים הוא אידיאלי עבור גידול פרי ההדר. כמו כן, פירות הדר מביאים איתם רוח חדשה כזו שמביאה עונת החורף.
ניתן גם לשלב את מגשי הפירות עם פירות שלמים ולחרוט עליהם כיתוב המתאים לבעל השמחה או כמתנת הוקרה. כמו כן, ניתן לסכם כי פירות ההדר מכילים שפע של יתרונות כמו כמות גדולה של ויטמין סי, סידן ופקטין, והם ניתנים לשילוב באופן נפלא במגשי פירות. שהרי ויטמין סי ידוע כבעל יתרונות בריאותיים רבים פירות ההדר מכילים כמות גדולה ביותר של ויטמין זה. ויטמין זה  מונע זיהומים, מחזק את המערכת החיסונית, חיזוק דפנות הלב והרחבת עורקים. מניעת היווצרות כיבים פנימיים , נלחם במחלות שונות כמו שפעת. כמו כן, מגשי פירות בשילוב פירות הדר הידועים שיש בהם חומצה פולית בעלת יתרונות רבים היא מסייעת לבריאות העובר. בנוסף, ניתן להעניק מתנה ייחודית- מגש פירות או סלסלת פירות מעוצבת, בריאה מועשרת בוויטמינים וסיבים תזונתיים, ממגוון פירות על טהרת פירות הארץ. כיום, מגשי פירות קנו לעצמם מקום של כבוד בשולחנותיהם של אירועים חגיגיים ולא בכדי.

 

הוסף תגובה